Monday, December 1, 2008

Minggu Ini

Woah! Cuti sekolah yang minggu ni agak penuh dengan aktiviti! Penat ada, best pun ada. Kerja sekolah tinggal lagi 2/5 je. So, aku akan siapkan nanti. Alia, Alia, sudah jumpa ka essay itu? Heeee~ XD

Minggu ni busy sikit kot. Bermula dengan hari Ahad yang semalam tu. Jalan-jalan dengan kawan-kawan kat Mines. Hari Isnin yang hari ni aku ke Mines juge! Hegegegege~ Hari ni pergi dengan family semalam dengan kawan. Beza kan? Kan? c(X

Esok petang iaitu petang Selasa, mahu ke CC untuk print kerja-kerja yang dah selesai dan beli sikit buku rujukan. Pastinya penat nak jalan kaki. Tapi, bila fikir kerja yang tak siap lagi, aku tabahkan diri. Chaiyok-chaiyok! ;DD

Hari Rabu mahu keluar juge dengan kawan-kawan. Mahu siapkan kerja sekolah sikit yang tak berapa nak siap tu. Tapi tak pasti boleh siapkan ke tidak sebab ada yang memang kitorang tak berapa faham sangat. Dush! Haiyark! XP

Aku juga tak tahu macam mana nak lalui hari itu bersama dengan kawan dan DIA. DIA yang membawa DIAnya. DIA yang dulu merupakan DIA aku. DIA minta aku kawan dengan DIAnya. Tapi... Macam mana? Macam mana kalau aku tak boleh! DIA bersama DIAnya! DIA adalah DIA aku dulu! Macam mana? DIA! Apsal la DIA bawa DIAnya? Argh! How I gonna through this! Tapi aku akan tetap cuba! Chaiyok IMAH! XO

Minggu ni atau lebih tepat hari ni, aku dapat kejutan dari DIA. DIA *a*a** aku macam dulu. DIA juge ada mengaku yang aku jadi DIAnya dulu. DIA, DIA, dan aku? Ataupun hanya ada DIA dan DIA sahaja? Urgh! Abaikan repekan aku dari perenggan 5 dan 6 ni. Apa yang aku merepek pun aku tak tahu. Heegegegege~ XP

LASTLY : Busy, busy, busy, busy? XP

4 comments:

s! gad!s lolipop said...

haiyooo~ belum lg la cik imah.. bz r skrng.. dun wory laa ok ! i'll give u larh that essay :)))
DIA ?? aq taww siape.. DIA da ade DIA yg baru ?? whuah, knpe DIA x bgtau aq ?? aggaga xD,
bak kate my beloved sis ;) hadapi je ngan senyuman ok :) i know u can ! kate kwan, klau camnie yg ko rse, aiyarkk!~ laen mksudnye turh ;)

p/s : buat adik2 yg bakal msuk ke scola menengah, dinasihatkan jgn mengikuti perngai cik alia dan cik imah yg minx org lain buatkan h/work.. waktu2 ttentu shj dibenarkan.. ahax.. ;DD

Sara said...

Woo.. peninglahi banyak sangat DIA DIA ni. Tapi faham faham. hahaha

p/s: Eh Cik Alia. Sekali selalu tak apakan. haha.. :pp

eh eh, sekali selalu ker sekali sekala?

Imran Yusuf said...

Emm.. bila agaknya nak memulakan semula projek 'Lego' yang dah lama terhenti tu ek??

cik imah said...

CikALia,
crikkan lg yerp..heee~
psl DIA tu, phm2 sendri ar..
hegegege~ XP

CikSara,
mmg bnyk DIA yg ada..heee~
tp lebih bgos kalau sekali selalu..
hegegege~ c(X

EncekImran,
akn disambung nnti encek ayh..

;))