Saturday, December 27, 2008

Peluang?

Arghhh!!! Apsal la internet ni semakin lama semakin menyakitkan hati!!! Disebabkan internet yang tak betul dan bengong tahap gaban ni, aku dah hilang 1 peluang. Peluang? Ye, peluang...

Biarlah orang-orang tertentu sahaja yang tahu peluang apakah itu. Bengong larh! Saat-saat genting tu lah internet nak bengong. Saat-saat genting tu lah ada yang tak ada kredit. Saat-saat genting tu lah nak jadi macam-macam. Sakit hati betul lah! Sakit hati sangat-sangat!!!

Benci betul! Benci sangat! X( Kalau internet ok sikit tadi, mesti peluang tu dah tak jadi peluang lagi. Dah jadi kenyataan punyee~ Sekali fikir rasa tak kisah sebab memang dah takdir agaknya jadi macam tu. Dua kali fikir, rasa macam nak mati aku fikir. Arghhh! X(

Tapi aku manusia biasa. Mana boleh nak lawan takdir. Mana boleh nak tangguhkan takdir tu. Mana boleh nak buat takdir tu pergi takyah balik-balik lagi. Mana boleh juge aku nak tukar takdir aku. Kalau boleh, mesti dah tak terurus lagi dunia ni. Biarlah DIA yang berkuasa je yang tahu takdir kita semua. Huhu~

LASTLY : Sangat kecewa, bengang, sakit hati, benci, tak puas hati dan macam-macam lagi! XO

Aida ;
Aku kecewa, bengang, sakit hati sangat ni weyh!

Awak ;
Kenapa tak cakap awal-awal dulu sebelum internet ni gille? Huhu~ Tapi apa-apa pun sorry buat awak tunggu lama tadi. Kite tunggu awak tau kalau awak nak cakap macam tadi tu lagi. ;(

3 comments:

Dieyna said...

haishh,
cian dy. mcm2 mslh ad.
b'sbr la ye CikImah

lysa's lyfe :) said...

hahh
gasenyew cm dew sumbody ajk u kapel annnnn
erk
hehe

s! gad!s lolipop said...

lysa lysa.. i punn rse mcm yg u rse larh..
gahaha xD
imah2, sape weyh ?? :)