Monday, December 22, 2008

School Shopping?

Whoa~ Dah beli barang sekolah! Tapi beli dekat area-area Serdang ni jugee~ Mak malas mahu pergi jauh-jauh. Huhu. Tak kisah pun kat mana janji barang tu cantik dan memuaskan hati aku. Yeah! Semua sudah dibeli. Hanya tunggu baju sekolahku yang ditempah itu siap. Lepas tu, basuh sikit dan boleh ke sekolah! XD

Pergi menyopping dengan CikAida sekali. CikAida? Ye! Sebab mula-mula ingat nak beli buku je. Tapi, tapi, tapi pergi beli jugee barang lain itu. So, CikAida ikut saje~ Mak pon tak kisah. ;D So, apa yang aku beli tadi? Beli kasut, beg bintang-bintang (suke, suke, suke!), buku n sikit alat-alat tulis. Sempat memujuk emak beli seluar baru. Huhu. ;P Sangat puas hati dengan barang-barang itu! ;D

Barang yang dibeli! ;) Sara, itulah kasut ketupat. Aida yang cakap. Huehue~

Menggedik dengan beg bintang-bintang. Hahaha!

Tak sabar nak pergi sekolah. Sebab di rumah lama-lama boleh mendatangkan penyakit yang parah. Jugee boleh membawa maut iaitu kebosanan tahap dewa. XP Lepas dah beli semua-semua barang itu, baliklah pulee~ Sebab mak ada urusan dengan EncekAm.

Tapi sebelum tu, hantar CikAida pulang ke rumahnya. Melalui jalan yang benar. Haiyark! Ape aku merepek ni? XP Masa hantar CikAida kat depan rumah dia tu, ada along dia lepak-lepak kat situ. N, n, n alongnya itu senyum kat aku! Haiyark! XD Boleh gille dengan senyuman itu. Filzah mesti jeles. ;P Pandang jelah dia. Mula-mula tak tahu nak buat apa, tibe-tibe tersedar balik. Senyum jelah. Takkan nak bagi sepakan percuma kat dia plak. Haiyooo~ XPP

Lepas tu, terus balik rumah. Menggodek semua barang yang dibeli itu. Hehehe~ Aida jeles aku ade beg bintang-bintang n kasut ketupat. Hahahaha! Aida wek-wek! ;PP

LASTLY : Nak pergi sekolah! ;DD

3 comments:

s! gad!s lolipop said...

bgos2 smua suda siap sepenuhnya :)
aq dnga je beg bintang2 turh, mcm cntik jee.. haha :DD

Sara said...

Beg bintang-bintang? beg apa tu? macam kelakar saje bunyinya. HAHAHA xP jk jk

Baguslah. Sara satu apa pun tak beli lagi :( padahal sekolah nak buka dah. eishh...

p/s: Kasut ketupat tu macamana ek? Tak pernah dengar pun. *garu kepala

Nur Najwa said...

selamat kembali ke sekolah little sis! :))
salam tahun 2009 :)
huhuhuhu~