Tuesday, January 20, 2009

B to the U to the S to the Y !



Haiyoo~ Semakin hari semakin busy dengan segala macam kerja. Ada, homework, kerja kumpulan, kerja yang dekat rumah pun ada sikit. Heish banyakbanyakbanyak kerja! Semua ni membuatkan aku semakin merana. Boleh mati ooo~ XO

Dahlah petang tadi ada kelas ICTL. Aku dahlah terlupa bawa purse. Tak dapat makan. Lapar gile nak mati. Nasib baik kat rumah ada sambal kupang. Fuhhh~ Cikgu ni agak kekelingan la. Sakit kepala otak aku. Sekejap kata kelas ICTL untuk 20 orang yang hantar nama je. Tapi hari ni tiba-tiba semua kena hadir. Tak hadir dikira ponteng. Tak macam sial? Eish! Dahlah cikgu dia tak boleh bla. Booo! Nasib baik tadi pun relief. BASIKAL betul... XO

Penatlah kalau macam ni je sampai akhir tahun. Apa entah erti kehidupan agaknya. Heish! Tak puas hati betullah. Semua kerja ni buat aku tergendala nak sambung projek novel aku. Aku nak buat. Memang betul-betul nak buat. Nak buat sangat. Tapi kalau dah macam ni je selalu, macam mana nak buat? Ni bukan alasan. Tapi hakikat. Sangat frust dengan semua ni... ;(

LASTLY : Nasib badan...

p/s : Aku dah jadi lebih kurang makcek dalam gambar di atas.. Haduyyy~ XO

2 comments:

IkramAfiq said...

adakah anda terlalu sibuk sehingga tahap itu..????haha

.imah. said...

ikram,
ahha. xD