Friday, January 30, 2009

Habis Dah?

AKHIRNYA! Selesailah sudah bala kerja sekolah cuti seminggu ni. Semua sekali ada 16 tak silap aku. Banyakbanyak! Haiyoo~ Dah siap juga akhirnya. Tapitapitapi, dalam banyakbanyak kerja aku paling menyampah tengok kerja PS aku. Hahaha! Burukburuk! Imah buta seni! Tak kisah dapat B+ ke D- minus ke asal siap. An..an..an! XD Nak siapkan barang sekolah semua tu esok. Hari Ahad nak tengok tv dengan on9 je! Yeah!

Cuti seminggu ni? Biasabiasa sajee~ Tak kemana-mana pun. Hangout kejap je dengan Aida kekasih hati. Huehue~ Dahlah terdapat masalah kewangan. Hadeyh! XO Tapitapitapi, cuti ni dapat jumpa game baru! MCFHuntsville. Bestbestbest! Dah habis main dah pun. Huehue~ XD

Sekejap je dah nak masuk bulan Februari kan? Selalunya bulan ni lah banyak sangat aktivitinya. Tak suka tak suka! XO Sabar jelah... XO

Heyy! Ada dapat award la. Dari CikDieyna! Thanxthanxthanx! :)


Hmm.. Semenjak, dua menjak, tiga menjak ni tak banyak idea nak updet blogla. Tapi updet jugalah. Huuu~ Heyy! Sekarang ramai la pulak yang layan blog. Kepada yang baru-baru dalam blogger ni, SELAMAT BERBLOGGING yeah! ;)

LASTLY : Itu sahaja. Sekian, terima kasih. Huehue~ XD

2 comments:

Anonymous said...

MCFHUntsville?
mmg best gle ar game 2..
bole jd cm conan..

cik imah said...

ANONYMOUS,
mmg best!
:)