Monday, January 12, 2009

Haiyark~

Whoaha! Harini minggu kedua sekolah. Minggu kedua, tapi rasa macam dah tahun ke 2 je... Aduyy~ Sakit otaknya boleh tahan jugaklah. Macam-macam yang nak dibuat. Entri baru ni pon sebab homework dah settle. Fuhh~ Legaaa...

Homework yang ada seboleh-bolehnya nak bagi sama level dengan Gunung Everest. Haiyoo~ Harini punya pun dah banyak-banyak sangat. Yang minggu lepas punya nasib baik dah siapkan. Tak mahu tangguh kerja weyh! Boleh susah hidup! XO

Kokorikulum? Lagi sakit hati. Homework dah tinggi-tinggi gunung. Kokorikulum ni pula menambahkan kerja jadi bergunung-gunung lagi. Tambah pula kalau ada jawatan. Adess~ Serabot serabailah jawabnya. Huuuu~ Tapitapitapi, aku dah ada satu jawatan la untuk rumah sukan. Haduyy~ Jangan KRS n PRS tambah jawatan aku lagi sudaaa~ Petanq tu takpe. Aku sukee~ Huahuahua! XP

KRS? Aku pengakap la. EH! Tu tahun lepas yee~ Tahun ni magic! Jadi KRS pula. Sebabnya, aku sangat bengang ngan pengakap ituu~ Sorry kepada ahli pengakap yang membaca ini. Haiyooo~ Tahun lepas cukuplah aku terseksa. Hahahaha! Macam teruk sangat je kena. Heish! Tahun ni, azam aku laa~ Jangan sampai tukar lagi. Huuu~ XD Tapi, kalau dah TERtukar tu, tak tahula. Hueee~

So, inilah yang akan ada kemunculan aku tahun ni. Nguhuuu~ XD

  1. Kadet Remaja Sekolah (Harap lebih oke dari pengakap. XO)
  2. Kelab Pembimbing Rakan Sebaya (Perosak actually XP)
  3. Kelab Petanq (Suke, suke, suke! :DD)
  4. Rumah sukan Nuri (Hmmm.. Takde perasaan. Ngahaha! XP)

Sekolah tahun ni macam sangat penat jee~ Haiyoo~ Tulun! XO

LASTLY : LASTLYnya masih sama. BZ~~ XO

1 comment:

Alya said...

Mwahaha !
ALya pun KRS gak !
KRS best ! Cuma, kalau time
cg tgh busy, tu yg tak best .

Yg plg bes bila kena kawad =)

Skuadddd....
Dari kirii ...
Cepattttttt...
Jalannn !!!

=p * sengal *