Saturday, January 3, 2009

End of 2008

Whoa~ Baru balik kampung. Mak ada urusan. Disebabkan kebosanan di rumah, aku pon ikut. Huuu~ Kat kampung, best jee~ Jumpe dengan sepupu-sepupu yang hebat! Balik petang semalam.

Semalam pun sibuk n tak sempat nak online. Sebenarnya sempat. Tapitapitapi, internet semakin menggila. Akibatnya, dah 2 hari saya tak online. Huuu~ XO

Pagi semalam, teman mak pergi orientasi Aim. Aim dah sekolah? Aim dah sekolah? Macam tak percaya lah. Along, tak sempat nak upload gambar aim la. Huuuu~ Masa pergi sekolah jumpa cikgu-cikgu lama. Aim sekolah di bekas sekolah aku. Nak tegur cikgu, tapi nampak cikgu macam busy je. So, tak maulah ganggu. Huuuu~

Heyyy korang! Dah nak sekolah kan? Bestbestbest. Huuuu~ Saya excited! XD

LASTLY : Sebenarnya tak tahu nak cerita apa. Tapi tak mahu blog ini bersawang la. Huuu~

p/s : Ramai jugak yang tanya apa azam tahun ni. Tapi, biarlah saya simpan sendiri ye. Apa yang penting, taun 2009 bakal menjanjikan blog saya ini tanpa tag. Wahahaha! CikImah berkeras tak mahu tag! XP

No comments: