Saturday, January 24, 2009

XO

Bengongbengong ar! Homework cikgu tak nak bagi lagi banyak ke? Dah ada 15 kerja dah ni. Taknah tambah lagi ke? 15 ni ape la sangat kan? Kan? Kan?

Cekguuu! Alang-alang dah bagi 15 bagi jelah terus 235 kerja je terus. Tak mau ka? Tak mau ka??!! Boleh je. Nanti tak siap, marahmarahmarah ye. Tulis nama dalam buku purple. Lepas tu, kalau tak siap juga, bawa pergi jumpa Pengetua tu. Kitorang degil tak siap homework. Kan? kan? kan?

Dah pressure bagi lagi pressure. Bila prestasi menurun tanya la kenapa. Memang sakit hati la kalau cenggitu. Kan? Kan? Kan?

Memang tanggungjawab la menatang homework ni kan? Kan? Kan? Tapi kalau banyak gile nak mati? SCHOOL SUCK! Pertama kali sebut ni...


LASTLY : Bengangbenganglabangang! XO

3 comments:

aLyaLya Lalala... said...

sabar sabar ...
sabar separuh dari iman =p
haishh , tulah kta ni .
Dah nama pun pelajar ......

Aqilah said...

lawatlah blog saya:
missa-luahkanperasaanmu.blogspot.com
or
luahkanperasaanmu-aqilah.blogspot.com

cik imah said...

ALYALALALA,
2 la.. mmg SABAR lah sgt ni...
huuu~

AQILAH,
i will.. :) myb