Tuesday, February 3, 2009

3 Tahun?

Huuuu~ 3 Februari 2009. Genap umur blog aku ni 3 tahun. 3 tahun? Woaha! Macam tak percaya. Dah 3 tahun aku jadi seorang BLOGGER. Ngeee~ Dari aku darjah 4 blog ni bersiaran secara langsung. Haha! XD

Ayah yang ajar aku buat blog ni. Huuu~ Masa mula-mula blogging dulu, malas je nak update. Kalau update macam bodo je ceritanya. Haha! Budak-budak je lagi. Lepastu, layout pun ambil yang dah sedia ada je. Itupun tanya ayah. Sekarang, ayah yang tanya aku macam mana nak nak tukar layout, letak headline, shoutbox dan lain-lain. Ini membuktikan bahawa apa yang dikatakan Along itu benar. Aku si Penggodam. Haha!

Kakak-kakak aku pun ada blog juga lepas aku mula berblogging. Dulu, aku yang tolong editkan layout. Huehuee~ Tapi sekarang Along ngan Icah pun dah pro. Hehe! Along yang dulu layan Friendster pon dah jadi BLOGGER tegar. Haha! Check out this! Along / Icah

Kawan-kawan aku pun ada yang berblogging. Aku tolong diorang juga. Tapi sekarang semua dah pro. Lagi pro daripada aku. Haha! Alia la tu. Aku pun tak reti nak buat layout sendiri! XD

Sepanjang aku berblogging ni, ramai yang aku kenal. Kawan baruu~ Hehe! Bestla. Blogging buat aku banyak bercerita. Ngeee~ Dandandan, url blog aku tak pernah tukar sejak azali lagi. Haha! Banyak prosedur la nak tukar url. Kena bagitau kat semua orang yang meninjau blog aku. Kenalah tukar headline. Yang penting sekali, kena dapat cop LULUS daripada EncikAyah. Haha! Ayah hari-hari tengok blog aku. XD

Apa-apa pun, BLOGGING itu besttt~ :D

5 comments:

~ain said...

imah.. aku masih belum pandai nak tukar layout laaa.. buktinya, layout aku hanya akan bertukar bila aku balik serdang.. Aku akan minta tolong darimu laaaa, wahai penggodam!!! hihi

~ain said...

BTW, blogging tu memang best...!!!

alia F. said...

HAHA, alia suda maju dri kamu ?? gila!~ ko nye blog lgi cntik dari aq laa ;)

Anonymous said...

wah , dah 3 tahun ? lamanya . haha . 3 tahun dulu , daku agak jahil tentang penggunaan internet ni . (>.<)

.imah. said...

pn.ALONG,
nnti tukala sme2..haha! blogging mmg BESTT! :D

cikALIA,
maju larh tu.. ;)

cikEISHA,
haha! dlu imah tak bagush mne pon... skrg pon lebeyh kurg je..
XD