Monday, February 23, 2009

Hmmm~


Hmmm~ Entahlah. Rasanya jiwa tak berapa kacau sangat kut. MUNGKIN sedang mengemas balik. Huuu~ Hari ni, okaylah kut. ;)

Kat sekolah tadi bapak lama perhimpunan weyh! Yang ini nak membebel, yang itu nak membebel. Padahal lebih kurang je bebelan mereka pon. Ada yang dah keluar tajuk aku rasa. Bak kata cikgu BM sekolah rendah, karangan TERpesong. Huuu~ Habis pukul 9 pagi uh! Dah sakit pinggang dah aku duduk. Muehehe~ XD

Sekarang ni plak, tengah risau gile babun tua dengan MATH February Test tadi. Setelah dikaji, setakat ni dah salah banyak. Target aku tak tinggi mana pun. 80 dah syukur ALHAMDULILLAH. Ramai yang kata susah. Memang susah pun weyh! Haiyooo~ XO

Tapitapitapi, harini takda homework la babe! Syok jea. Nak siapkan kerja kayu je. Itu pun dah siap. Yesss! Hidup tenang tanpa homework.belia benci homework? :P Cikgu! Saya tak bawa kerja kayu tadi tapi sekarang dah siap! Ngeeee~ ;D

Tapi dalam banyakbanyak gelakgelak harini. Ada satu gelak yang paling bangang sekali puncanya.

Cerita! ;)

"Aku makan kat kedai mamak. Maulana tu. Pastu, aku bayar RM5. Kejap lagi 'Ane' tu datang dia bagi baki RM5 tiga keping, siap ada 3 posen lagi tu..."
"Ha? Yeke? Untung gile. Dah tu, ko amekla?" (muka agak terkejut)
"Aku amek jela. Aku tak tipu dia, dia yang tipu aku.."

Hahahaha! Lawak macam bangang dowl. Terus aku gelak gilegilegile! Nasib baik la cikgu kat depan tak perasan. Haha! Kau tak tipu mamak tu ye Faiz? Dia tipu kau? Bagusbagusbagus. Jahat la mamak tu ye? Hahaha! Masih terbayang-bayang lagi muka Faiz cerita benda bangang ni dengan penuh semangat waja! Hahaha! Lawak teruk! :DD

LASTLY : Ahahahaha! XD Ahaha2, padahal tengah risau. Ouh, MATH? :O

3 comments:

lia : miss invi said...

haha, yea faiz agak gile hari ni
bodo je ! muahahaha ;DD
grr, math !!!

cik imah said...

toksalah riso..
dh terbukti soaln sng bg ko kn?
dh dpt A pon..
huuu~ D? ;(

lia : miss teddy said...

weyh, A ckup2 makan baik x yah doe !