Saturday, February 28, 2009

Ohhh~


Ohh~ Tak banyak nak cakap. Tangan gatal sangat nak update lah kot. Huehue~ XD Sedang cuba membaiki diri. Huh? Betul ke membaiki diri? Ahh! Apa-apa jelaaa~

Hari Khamis petang tu demam. Ohh! Sakitnya kepala. Dahlah banyak masalah. Pastu demam lagi. Aiyoyoo~ Masa mak urut-urut sikit tu kat kepala, bahu, blablabla, mak kata "Ni stress ni," Ohh~ Mak! Mana mak tau ni? Wahwahwah, emakku tukang urut yang hebat? XO

Ye, a'ah, memang. Stress gile. Serabot gile. Jiwakacau gile. Ohh~ Gile serabai aku minggu ni! Dahlah ada seorang mamat ni! Benci gile nak mati dengan kau lah sengal! Sebuk-sebuk nak mesej, aku tak reply sebab takde kredit. Sebuk-sebuk BUZZ! kat YM, aku invisible. Aku menyampah dengan kau la, bodooo! Bengang kat orang lain, marah kat aku plak?! Sakaii! Bencibencibenci!

Lepas satu masalah, satu lagi la plak? Kenapa tak lepas satu tambah 17 ke, 18 ke, 20 teros ke? :O Weekand ni aku lebih kepada menyepikan diri. Orang mesej, tak reply sebab takde kredit. Semalam tak datang sekolah sebab demam. Ramai gak yang mesej. Encek R pun sama. Alarh Encek R, nanti kite dah topup, kite mesej yee! ;)

Semalam balik kampung. Besttt! Relax sket! :) Baru sampai pukul 8 tadi. Huu~ Tak tahu apa nak buat. Serabut gile! YA ALLAH, berilah aku kekuatan.. :O Konon tak banyak nak cerita. Nak baca kena scroll juga. Haha! :P

LASTLY : Ohh~ Serabaiii... XO

No comments: