Wednesday, February 25, 2009

Okay Kot?


Ohhh~ Harini okay sikit kot. Masalah-masalah yang banyakbanyakbanyak itu kurang dah kot. Ada banyak sebab rasanya. Hmmm~

Masalah result yang macam.. harghh tu! Masalah dengan kawan lagi kot. Pastu, ada ini, itu, dan sebagainya lagi. Haishh! Cobaaaannn... :O Tapi dah okay sikit aku rasa. Sebab...
  1. Dah menangis gilegile puas malam semalam. Bangun pagi tu segar sikitlah kot. :/
  2. Conteng-conteng dah nak dekat habis satu buku. Haha! Gille.. Tapi tu cara yang berkesan la juga kat aku. Habis buku tu penuh dengan contengan. :P
  3. Dah kongsi-kongsi dengan Encek R... Lega sikit dah kongsi dengan Encek R. Nak kongsi dengan kawan pon macam tak dilayan je.. :( Tapi, apa-apa pun, thanxx gilegile Encek R! :)
Tadi kat school okay juga la. Ada Easy English ngan Motivasi Belajar sikit. Gelak-gelak ngan kawan-kawan semua. Diorang nampak aku happy, tapi... Hati tak siapa tahu... Pada hakikatnya, IMAH ini mencari sesuatu. Sesuatu yang tak pasti kot... :/

LASTLY : Ohh! Ayat last, sungguh dramatik! XP

No matter you are, Allah knows.. :)


3 comments:

alia F. said...

imah.. imah
aku tngk kt school ko da x seceria dulu..
aku tnye, ko x nk jwab..
how can i help u darl ? :)

f a t i n . said...

imah,,
aq un prasn gk..
mnx memaap bebnyk k,,
if aq ad wt slp kt ko,,
or ta lyn ko kea..
:)

.imah. said...

lalala~
korunk, sme je ak rse..
ak rse ak masih tetap amat gile skali..
huehuehue~ XD