Sunday, February 22, 2009

PC oh PC!

Di tengah keserabutan jiwa, ada sedikit kegembiraan di hati ini. Huuaaa! Ayat BM tinggi. Haha! Gembira la dowl. Dapat PC baru la plak. Hehe. Takdalah baru sangat. 2nd hand la. Tapi yang pasti, lebih bagus dari PC sebelum ni yang agak mengong ubi. Huhuu~

Ceritanya bermula di suatu petang yang indah. Indah ke?

"Imah! Oh, Imah! Cepatlah tengok sini,"
"Yelah, datanglah ni,"
"Ape mak?"
"Tengok tu dalam kereta tu,"
"Ohhh!"
"Nah, ayah beli ni tadi dekat Mayudin"
"Ye, terima kaseh"

Haaa, begitulah ceritanya. Huehue~ Terima kasih emak, ayahku TERSAYANG! :D Sayang PC ni gilegile! Tapi lagi sayang kat mak ngan ayah! :D Petang tu pasang-pasang ini itu. Download ini itu. Transfer ini itu. Malam tu dengan hati berbunga-bunga, online di sini! Haha! Tapi tak sempat nak updet blog. Huuu~ Dann...

Ini dia! ;)

:D

Di sinilah tempat aku online tiap-tiap hari. Huuu~ ;)

Expired! :P

Wahhh! Puaspuaspuas! Dah ada PC sendiri. Walau tak seberapa, tapi sekurang-kurangnya ada. Walaupun hati ini lebih menghendakkan sebuah lappy yang cunmelecun, tapi dengan PC ini sudah cukuplah untuk memuaskan hati. Terima kasih mak, ayah! :D

LASTLY : Senyum berbunga-bunga~ :D


3 comments:

lia : miss invi said...

grr, klau adila ni.. dia mesti fikir 'PC' lain ern ?? HAHA xDD
tahniah atas PC baru mu itu ! xP

aLyaLya =] said...

amboi ....
Pc baru yekk !
Hehe =] ptut pun sronok smcm Kak Imah kite ni . =pp

cik imah said...

ALIA,
haha!
adipost 2 mmg...
haha, prince charming la konon?
bwahahahahaha! XDD

ALYA,
hehe, seronok, 2 ronok, 3 ronok..
beronok-ronok...
hahahaha! :P