Sunday, March 22, 2009

220309

22nd March 2009. Pukul 1.35 pagi.


Ohh? Apa ini? Hehee, ;)

Macam cerita dongeng sebelum tidur je. Hahaa, cerita dongeng yang dah maju sikit. Guna Yahoo Messenger. Hahaha. :)

Dia ini seorang stranger pada mulanya. Tiba-tiba add aku kat MySpace beberapa waktu yang lama dahulu. Aku yang kebosanan dalam dua minggu lepas pon, round-round laa kat profile orang kat MySpace. Nampak laa dia ini. Mengikut kebosanan yang melanda, aku telah add dia kat YM ni. Beberapa lama kemudian, ada orang HYE kat aku. Dia tanya kenapa nak BUZZ YM tak boleh. Haha, sebenarnya aku guna YM lopek tu, yang ada kat email tu. Pastu entah apa lagi yang diborakkan. Sampailaa YM yang agak power kat komputer aku boleh digunakan balik. Cuti sekolah seminggu, banyak masa yang digunakan oleh kitorang untuk chatchat lagi. Sampailaa hari last cuti seminggu tu. Tiba-tiba dia kata macam tu. Ouhh! Macam tak percaya. Heee, and now, saya sayang dia lah. :)

<33