Friday, March 20, 2009

Baguslah Tu!


Weyh! Agak bengang dengan dia. So, nahh untuk dia!

Woit! Kau ingat kau bagus sangat ke? Taknak kawan lagi sudahh! Boleh blah! Kalau kau bukan kawan aku pon, tak mati lah aku! Tak luak pon kawan-kawan aku!

Janganlah nak bajet sangat. Kau fikir kau bagus? Kau tak bagus mana lah beb! Celah gigi anak ikan bontal je kau tu! Aku boleh cari lain bila-bila masa je weyh! Takyah tunggu kau cakap pon! Aku bukan bodoh macam kau! Silap-silap tak yah cari, orang yang cari aku!

Alarhai, sebelum ni aku takda pun fikirkan kau. Buat sakit kepala je. Ramai lagi yang aku boleh fikir selain kau la! So, sekarang aku puas hati oke! Puas hati sangat. Baguslah ni! Yeahh!


Wahh! Tak cukup kasar lagi bahasa ni. Ikut dalam hati aku ni dah sumpah seranah agaknya. Heishh! Elakkan aku tampa je die tu. Cisss! Sabar jelah aku ni..

LASTLY : Bagus sangat camni! Lalala~ XP

6 comments:

HuDa said...

anda ?
Hebat! haha =P
xtau la kalo dy bce~

IkramAfiq said...

haha...cik imah ke-ma-ra-han..!!! rileks sudah !!!

Dyana said...

Haha, sape je huh?

cik imah said...

wa,
hebatt ek?
nk tulis lg hebat sbnrnye, tp x pela..
haha! XD
kalo dy bce lg bgos!

ikram,
agk ke-ma-rah-an ni! :O

yana,
spe ek? :O

faqiha said...

hee biarkan sje org itu
kwn ade sejuta lagi :)

cik imah said...

faqiha,
ye..mmg sudah dibiarkn pon..
sejuta-juta lemon?
hahaha! XDD