Tuesday, March 17, 2009

Habis Dah?

Lalala~ Lama gak tak update. Malas. Hahaha! :P Lagipun sibuk gila siapkan homework cuti ni. Ohh~ Ada banyak gak kerja. Hmm.. Tapi, semua dah SIAP! Yeah! Sukesukesuke! :DD

Ada satu kerja je yang tak buat. Kerja yang tak patut dianggap homework kot. Gahh~ Buat jadual belajar plak. Adeyh~ Kalau aku buat pun takda maknanya nak ikut. Membazir je Pn. Roslina tu paksa kitorang buat. Cehh~ Cikgu, cikgu... Zaman sekarang mana ada buat jadual belajar lagi. Tu zaman cikgu je. Hahah! Tapi kena buat gak. Macam tak tau cikgu tu. Kang die cerita zaman die, tak balik rumah sampai malam kitorang. Ahh~ Seksaaa~

Hmm, homework dah siap. Jadual tu bukan homework kot? Lepak-lepak jela lepas ni. Hahaha! Nak gerak MINES ramai-ramai kot? Tapi, nak lepak pon kena konpius ke? Adoyy~ Sorang ajak pergi hari Rabu, yakni esok. Sorang lagi ajak hari Khamis. Alarhai.. Mana ek? :O

LASTLY : Yesss! Homework dah TAMAT! :DD
Confuse kot? :O

psstt ; syg die, die dan die serta mereka! :P

3 comments:

jia said...

cptnye omewok kaw abis..
ebatebat..

Dieyna said...

wah. hw dy da siap. hebathebat! hhe :D

cik imah said...

korang,
xde mknenye hebat..
blom tntu bgos lg tu..
haha! :PP