Monday, March 9, 2009

Hekk~ :D

Lalala~ Sembilantigakosongsembilan jugee hari hebatt seantero hidup cik imah! Wahh~ Kosa kata luas? :P Tapi hari ini memang hebatt~ Jom, nak cerita ni! Tapi panjang la. Nak baca, silakan. Taknak, tak kesah! ;)

sembilan.tiga.kosongsembilan

Pagi bangun pukul 9. Ada orang kejutkan. Kan Rafiqq? Siap-siap dan tunggu Aida dan lain-lain menjemput. Masa tu, tak tahu plak ada Anis n Syaf. Huhuu~ XD Tapitapitapi, diorang lambat. Heh, sementara tu sempat la plak online. Huehue~ XP

Pukul 10.30 diorang sampai. Tapi time tu dah hujan. Ohh~ Hujan itu air. Muehehe~ XD Redah jee~ Basah jugalah bila dah sampai depan rumah Aida tu. Huhu~ Tapi tak seteruk ini ;

Perang Tepung Gandumm~

Wahwahwah, hebatt diorang. Sampai depan rumah Aida, diorang tolak-tolak aku pergi kat taman depan tu. Huhuu~ Redha jelah kena dera sewaktu hujan di hari jadi. Tunggulah aku di bawah pokok yang rendang itu. Rendang ke? :P

Tiba-tiba, bahh! Segenggam tepung gandum tertepek di tudung aku yang hensem itu diiringi dengan bunyi "aaaa!" volume 8. Ohh~ Tidakk! Korang jahat! Habis tudung aku, habis baju aku, habis beg aku. Habislah.. Hahaa! Dann inilah kejadiann~ ;)




Transformasi

Kalau dah perang tepung, takkanlah baju masih cunmelecun lagi. Habis comot semua! Tudung aku mengalami 'kecederaan' teruk. Ohh~ Dan berlakulah transformasi dekat kami berempat. Paling transformer sekali Aida la. Yelah, kat rumah sendirilah katakan. Kitorang pinjam je baju dia. Hahaa!




Mc'D Sri Serdang

Kitorang pun makan jela kat Mc'D tu. Huhuu~ Sangat hebatt. Maklumlah ada abang rambut sikat tepi ngan abang yang nak kena tampar. Hahaha! Mc'D Serdang, tengok ini~



Lepas makan dengan kenyang, balik rumah Aida.





Balik Rumah Saya!

Melalui Jambatan Serdang. Jambatan Serdang? Macam famous sangat. Padahal buruk je. Siap bergoyang lagi. Ahaha! Tengokla kegilaan tahap gila kitorang.. :P




Fuhh~ Gile penat buat entri ni ouh! Hahh~ Panjang tak? Panjang tak? Puas hati gile ahh hari ni! Hadiah? Hmm, tak perlu terangkanlah kot. Apa pun hadiah, thanxx pada yang bagi. Sangat menghargainya okei? ;) Hari yang hebatt bersama mereka yang hebatt~ Sayang korang! ;D

Dahdah! Nak basuh pinggan mangkuk. Emakku sayang sudah bising-bising maa~ Dan jugee nak pergi siapkan barang sekolah. Dushh~ Esok dah sekolah. Malasmalasmalas~ XP

LASTLY : A day to be remembered forever! ;DD Gahh~ How about tomorrow? :]

3 comments:

lia : miss teddy said...

wahhh2, meriah gile 'bufday party' ko ! ;DD

♥J-A-S♥ said...

Wah..
Best nya celebrate cmtu !!
Jas pun ader main tepung gandum tu mase hari terakhir sklh.
Btwn,xpew x amik Award Befday itu.
Hehehe.. =p

cik imah said...

alia,
meriah gile!
hahaxx! :DD

jas,
mmg best.. dorg ni sweet sgt..
heheee~ ;D