Wednesday, March 18, 2009

Resepi Hari Ini?

psstt, ni bukan aku buat. ntah mane aku petik gambar ni. huehue~ XD

Weyh! Aku reti buat kek batik! Hahaha! Kecohh! Entah apsal agaknya tiba-tiba rajin mencuba buat kek ni. Dah siap tu, sedap la kot? :P

Tiba-tiba je petang tu nak buat kek batik. Mak plak sibuk cari resepi. Haha! Jumpa resepi dah. Tapi bahan tak cukup plak. So, aku pun terpaksa merajinkan diri kek kedai beli gula kaster, butter n biskut marie. Boleh plak suke-suke hati aku ambil air teh bunga 1 kotak besar untuk dikongsi bersama. Huehue~ :P

Tak susah sangat buat la kot? Sedap gakk~ Tapi kek ni cepat muak la. Makan 2, 3 potong dah rasa muak. Kejap lagi sambung makan lagi. Haha! Boleh la tu. Sape kate aku tak reti masak ah? Kek ni masak juga lah. Hahaha! :PP

Hmmm~ Esok nak menjalan-jalankan diri dengan kengkawan kekasih hati. Seronok kut? Huhuu~ :DD

LASTLY : Kek batik ouh kek batik~ ;P

6 comments:

Dieyna said...

wah. hppy bangatt dy :DD

cik imah said...

dieyna,
hehehe~ :PP

IkramAfiq said...

rse mesti failed an??? haha

cik imah said...

ikram,
amboii~
kek itu sedap lahh!
hahaha! :PP

jia said...

wah nmpk sdp..
resepiresepi..

cik imah said...

jia,
haha! 2 bkn buatan sendri 2..
gmbr mne ntah petik..
:P