Wednesday, March 18, 2009

Resepi Hari Ini?

psstt, ni bukan aku buat. ntah mane aku petik gambar ni. huehue~ XD

Weyh! Aku reti buat kek batik! Hahaha! Kecohh! Entah apsal agaknya tiba-tiba rajin mencuba buat kek ni. Dah siap tu, sedap la kot? :P

Tiba-tiba je petang tu nak buat kek batik. Mak plak sibuk cari resepi. Haha! Jumpa resepi dah. Tapi bahan tak cukup plak. So, aku pun terpaksa merajinkan diri kek kedai beli gula kaster, butter n biskut marie. Boleh plak suke-suke hati aku ambil air teh bunga 1 kotak besar untuk dikongsi bersama. Huehue~ :P

Tak susah sangat buat la kot? Sedap gakk~ Tapi kek ni cepat muak la. Makan 2, 3 potong dah rasa muak. Kejap lagi sambung makan lagi. Haha! Boleh la tu. Sape kate aku tak reti masak ah? Kek ni masak juga lah. Hahaha! :PP

Hmmm~ Esok nak menjalan-jalankan diri dengan kengkawan kekasih hati. Seronok kut? Huhuu~ :DD

LASTLY : Kek batik ouh kek batik~ ;P

6 comments:

N-Addens said...

wah. hppy bangatt dy :DD

.imah. said...

dieyna,
hehehe~ :PP

Ikram said...

rse mesti failed an??? haha

.imah. said...

ikram,
amboii~
kek itu sedap lahh!
hahaha! :PP

Anonymous said...

wah nmpk sdp..
resepiresepi..

.imah. said...

jia,
haha! 2 bkn buatan sendri 2..
gmbr mne ntah petik..
:P