Sunday, March 29, 2009

Weekend oh Weekend!

Weekend oh weekend. Kenyang! Itulah yang aku rasa weekend ni. Seriously kenyang je memanjang. Mula-mula tu lapar la. Pastu kenyang je. Haha! Sampai sekarang ni kenyang lagi ni. :P

Sabtu tu banyak event sebenarnya. Aku boleh pilih antara 3. Kem PRS, Sambutan MaulidurRasul kat sekolah, Kenduri doa selamat kat kampung. Agak pening aku nak pilih. Tapi last-last aku pergi balik kampung. Sebenarnye, menyesal gila tak pergi kem tu. Heish! Dahlaa~ Takde rezeki tahun ni. Tahun depan, insyaAllah aku pergi. Huhu.

Sambutan MaulidurRasul tu tak rasa apa-apa rasanya. Sebab dengar-dengar diorang kata bosan. Tapi, entahla. Yang ni pon tahun depan ada lagi. Huhu. Hehh~ Redha jela.

So, kenduri doa selamat kat kampung tu berjalan dengan lancarnya. Licin je. Tapi yang paling lancarnya makanan dia lah. Perghh! Sedap gile makcik-makcik aku masak. Haha! MakcikS, sedaplah makanan tu. Terima kasehh kerana mengecohkan suasana sambil menyediakan persiapan tu. Huehue~

Aku? Aku tolong tengok je. Haha! :P Tolong gaklah sikit-sikit. Sikit je. Tolong tengok sikit, tolong angkat air sikit, tolong basuh tong sikit, tolong angkat makanan sikit, tolong main ngan baby kembar Abang Keyol. Comel gile dorang. Hehh~ Aku ni makcik dorang la? Haha!

Tolong semua sikit la. Paling banyak rasanya, tolong makan. Haha! :P Bukan main layan lagi makanan dia. Kembung perut aku malam kenduri tu. Pagi ni pon sama. Ratah lauk semalam. Haha! Masak lemak udang, sambal kupang, asam pedas ikan pari. Makk aii~ Layan gile. Paling layan sekali sambal kupang la. Muncung-muncung mulut aku tahan pedas. Haha! :P

Over all, weekend ni aku ok je. Tapi agak gentar dengan minggu ni. Adeyh! UJIAN SETARA 1 dah menanti hari Selasa ni. Huhu~ Doakan pencapaian aku meningkat daripada UJIAN FEBRUARI yang macam siaal je die punye result tu. Huhu~ Amiinn...

So, sampai sini je. Nak study je minggu ni. Lagi sekali, doakan aku dapat focus nak study n boleh jawab exam ni. Huhu~ Sekian sahaja, Warta Semasa. Haha! :P

LASTLY : Lalala~ Selasa ujian? Isyy~ :O

Hensemla beliau ini. Haha! :P
Great weekenddd~ ;)


No comments: