Tuesday, April 7, 2009

Tak Tau, Ye Kot .

Harini agak membarakan kemarahan. Macam arang yang tengah terbakar. "Nak aku tunjukkan?" Haih! Tak tahulah nak cakap apa lagi...
Aku sedang marah.
Aku sedang sakit hati.
Aku sedang bengang.
Aku sedang membenci mereka.
Aku sedang sangat stress.
Aku sedang mahu mogok.
Aku sedang sangat marah.
Aku sedang sangat sakit hati.
Aku sedang sangat bengang!

Itu je yang mampu diperkatakan. Arghhh! Hidup ni kadang-kala meletihkan dengan semua rasa ini. Kadang-kadang boleh jadi indah dengan rasa yang lain pula kan? Hmm, itulah hidup. Macam-macam ada. ASTRO pon kalah. Huuuu~ ;|

LASTLY : I'm tired because all of this..! ;|

pssttt : I've through the first date with him. Sayangg, thnxx buat kite rasa aman sekejap. Iqbal,Iqbal,Iqbal ku sygg~ ;DD HAHA..! ;PP

2 comments:

fatin said...

imah ,
cm knl je .
=)
sbr ye .

.imah. said...

mmg ko kenal kot..?
bersabar la ni kot..?
:O