Sunday, April 19, 2009

Wahwahwah~

Semalam baru perasan. Perasan ape? Bukan perasan cantik ye. Tapi perasankan akan kewujudan,

Tengok belah kiri bawah sekali tu~ :D

Lebih jelas~

Wahwahwah~ Terselit plak aku kat muka surat sebelas Buletin Seri Bangsar itu? Rugi plak tak beli ek? Boleh buat kenang-kenangan kot? :P Balqis pun ada sekali lahh~ Heee~ :D

Tapi dah ada kat laman webnya okaylah kot? Huehue~ Tapi kan, macam mana plak aku ada bakat jadi superwoman? Haha! Lawak untaa~ :P

Korang dah tengok tu, pi la usha-usha blog aku yang itu tu. Heheh~ TEKAN SINI. Sampai-sampaikan, kirim-kirimkan komen korang. Hehh~ :)

I am a SUPERWOMAN because I lovee to FLYING all over the moon! :DD *Gile minah ni! :P

4 comments:

nurulbalqis said...

Cececeyyhh.. Cik Imah mempromotekan blog diaa lagi skali ;)
Hahahaha..
Terbang sampai mana?? Bulan?
GOOD!!

cik imah said...

Balqis,
hehe~ :P
yup, ke bulan..
sambil2 tu pusing2 bumi..
nak ikot..?
hahaa! :PP

Huda said...

imah suda famous ! jelez ;P

cik imah said...

Huda,
haha.. nk autograf ka? :P
dusshhh~ perasan plak~ xP