Thursday, April 2, 2009

Yeah !


Lalalala~ Ujian Setara 1 2009 telah tamat dengan jayanya kot. Haha! Selesaii~ End of the questions! Yeeaahh! Nak kena qada' online sehari ni. Haha! :P

Over all, okay je. Aku rasa lagi okay daripada Ujian Februari haritu. Tapi result tak tahulah. Paling senang PSV. Haha! Sesuka hati aku je bulat jawapan mana-mana ntah. Haha! :P Tapi yang agak mencabar mindanya Sejarah, Math macam biasalah, Bahasa Melayu. Tapi tak sangka aku petik-petik je ayat untuk Bahasa Melayu tu pastu dapat the highest! 92-A! Woahh~ Bersyukur gile! Aku tak target banyak pon. 80 pon dah syukur, Alhamdulillah. Huhu~ Sama je dengan subjek lain. 80, sudah mencukupi.

So, Bahasa Melayu je yang dah dapat. Yang lain minggu depan kot. Tapi kertas Kemahiran Hidup aku tak tahulah. Cikgu kitorang dah start cuti bersalin. Adeyh~ 3 bulan plak tu. Isyy~ Tak dapatlah kertas tu agaknye? Huhu~ :|

Tapi takpelah. Okay je Kemahiran Hidup tu kot. Insya-Allah kalau 80 lepas la kot. Huhu~ Kalau dah A tu kira okelah. Tak kisah pon cukup makan ke, cukup minum ke, apa-apa jelah. Huehue~ Yang pasti, aku nak tebus kegagalan Ujian Februari yang macam siaaal itu. Yeahh! Go, go CHAIYOK! ;DD

Tapi dalam semua kertas-kertas yang aku jawab memang Sejarah dengan Math jelah aku rasa paling hampeh. Haiyoo~ Tawakkal jela. Aku dah berusaha sebaik mungkin. Kalau ada rezeki, mesti boleh. Kan? Kan? Kan? ;)

LASTLY : End of the questions! Y E A H ! ;DD

No comments: