Friday, May 15, 2009

Akhirnyaa~


Yeahh! Akhirnya dapat gak online n update blog ni. Dah seminggu aku dalam keadaan parah kat rumah ni. Internet buat hal gile-gile punya. Dah puas cabut wire, pasang wire. Taknak menyala gak. Hampagas betul! Tak tahu apa masalahnya. Yang penting sekarang dah okay. Jadi nikmatilah sebelum dia jadi tak okay lagi. Hohh,

Masa internet ni sakit teruk, Anep balik rumah bawa game baru. BookWorm Adventure. Hohh, gile bestt. So, internet takde dapat ubatkan rasa bosan tu main game tu. Sekarang nampaknya aku ketagih woh. Ngehehe~ ;P

Sepanjang minggu ni, macam-macam yang jadi. Ada yang best, sakit hati, bengang, marah, sedih, sadis, penat dan macam-macam lagilahh. Dengan WARGA tuut tu lagi. Adeyhh! Tiap-tiap petang kena stay sampai pukul 5. Penat ouh. Pastu macam hampas je group aku. Dahlaa, setakat ni abaikan dululah WARGA tuut tu memandangkan presantation depan Profesor botak tu dah settle. Lagipun exam nak dekat. Huhu,

Minggu depan, hari Selasa aku nak pergi medan perang. Nak ikot? Haha! Hari Selasa, 19 Mei ni exam Mid-year 2009 start. Takut gak. Study pon main skip-skip ni. Tak tahulah macam mana nanti. Tapi apa-apa pun aku akan cuba buat yang TERTERTERbaik kali ni. CHAIYOK-CHAIYOK! ;DD

Akhirnyaaa, dapat online! :DD

2 comments:

faqiha said...

huhu on9 la puas2 :)

.imah. said...

hehe..
x boleh sgt nk on9 puas2..
xm nk dkt lorhh..
XD