Thursday, May 28, 2009

Habis ! :DD

Yeahh, mid-year exam yang menyerabut dan menyerabaikan aku akhirnya sudah habis! Lama ku nanti saat indah ini. Hahaha! Paper last tadi PJK. Oke sahaja~ ;)

Dalam banyak-banyak paper kali ni, aku rasa yang paling harok sekali Sejarah. Hampagas betul. Bapak laa susah. Aku lepas takat B je. Cukup-cukup makan punye B. Haha! Baguih, baguih~ ;P Tak kisah sudaa sekarang. Yang penting, semua dah habis! :DD

Tadi lepas exam je, joget-joget belakang kelas. Haha! Minah terencat kot. Pastu sebelum balik, pergi mengharokkan Mc'D Serdang. Ahaha! Dari pukul 1.15 tu sampailaa pukul 3. Tak perasan pun dah pukul 3. Haha! Habes gegar Mc'D tuu, :P

Macam-macam adaa. Kena bahan kot. Aida cik sos, say sooosss.. Ahaha! Malang sungguh nasib cik Kechik tu. :PP Gambar ada banyak-banyak-banyak. Nanti upload. Kalau camera bodohh tu tak buat hal. Huhh, ;|

Yang penting sekarang, exam habis, lusa cuti, Sabtu pegi Mines, nak online sampai mati. Haha! Takdee laa. Online puas-puas. Tapi nanti ade ole-ole kerja sekolah kot. Malasnya nak layan homework tu. Duhh.

Takpe, cikgu kata "Siapa yang nak bercuti jauh-jauh tuu, bawaklah ole-ole sikit untuk cikgu. Hehe,"
Aku kata "Boleh cikgu. Kami bawak ole-ole homework yang cikgu bagi tu balik. Bukan yang dah siap laa tapi. Yang belum siap. Huehue~"

Haha! Suke-suke hati mak bapak aku je. :P Takpee cikgu, saya siapkan nanti~ ;) Ehh, dahdah. Nak melepak tengok tv jap. Meraikan hari tanpa buku! :DD

SOALAN TAMAT~ ;P

4 comments:

fatimah arr said...

keje umah korg senantiasa byk..
sian..

.imah. said...

tau x pe..
penin, peninn..
huhuuu,

nurul hidayah roslan said...

Salam kak imah,

Akhirnyeee~~ Beredit jugak blog akak yeh! =P

.imah. said...

Salam Dayah,
hehehee, akhirnya..
:DD