Saturday, May 30, 2009

Meronggeng~ :P

Wahwahwah~ Penat lah hari ni. Meronggeng pergi Mines dengan Aida, Fatin dengan Syaf. Meronggeng tu jalan-jalan laa. Huehue~ Tengok wayang dengan jalan-jalan je. ;)

Wayang,
Nak tengok Syurga Cinta. Lepastu aku terbangun lewat. So, sampai lewat lepastu terlepas Syurga Cinta yang pukul 11 tu. Ingatkan nak tunggu yang pukul 1 punya. Tapi ada pula yang nak tengok sangat Night at the Museum 2. Aku layan jelaa. Tempat duduk pun aku nak yang tengah, dapat yang tepi jugak. Aku layan kan lagi. Duhh, banyak bersabar kot harini? ;|

Jalan-jalan,
Pusing satu Mines kot? Nak baju ini lah, itulah. Penat kot? Pusing sana, pusing sini. Nak yang inilah, yang itulah. Tak beli pon nak belek juga. Amik gambar laa, ini laa, itulah. Huhh. Layan kan lagi. Lepas beli barang-barang yang memakan masa yang agaaaak lamaaa tu, tiba-tiba aku rasa macam nak beli jam plak. Mula-mula pergi beli aiskrim dulu. Fatin support. Thanxx laa sygg! ;) Lepastu, baru pergi beli jam tu. Jangan risau, aku tak kaya pon. Beli yang berpatutan je. Sebab tu sampai dua sekali. Haha! Tapi cantik! Sukesukesuke~ ;D

ReadMalaysia,
Dah agak penat jalan-jalan tu, pergilah ReadMalaysia pula. Masuk ikut F.O.S. tu. Masuk-masuk je, pergi gerai PTS jelaa. Takde modal lain dah. Huehue~ Dapat laa novel Impiana I and Impiana II sekali. Akhirnya! Penat dah aku nak tunggu beli dua-dua novel sekaligus. Selalu jumpa salah satu je. So, dah diskaun 35% tu aku ambil jelaa. Ayah kan penulis PTS, tu yang murah tu. Heee~ ;) Lepas dah bayar tu, Syaf balik. Kitorang round-round laa situ. Fatin beli novel yang lain pula. Fatin yang paling masyukk tadi. Hehe. Agak-agak dah lenguh pusing tu, balik semula pergi gerai PTS tunggu ayah habis booktalk, lepastu balik. ;)

Rumah,
Balik-balik rumah je takde eletrik. Sakit jiwa betul. Gila-gilaa punya panas. Dah bosan-bosan tu, bacalah Impiana I. Duduk depan grill, pastu baca. Baca sikit je sebab kena jemur baju. Dahlaa panas, tambah panas lagi bila MPSJ buat pengumuman nak sembur nyamuk aedes plak. Kena tutup pintu. Lagilaa panas. Dah naik lengit aku berpeluh-peluh. Sampai malam lah takde eletrik. Pukul 8.30 tadi baru ada balik. Selamat, takdelah aku terseksa dalam kepanasan lagi ouhh. Huuu,

Photo-photo~


Meronggeng itu penat tapi best kot. ;)

2 comments:

f a t i n . said...

skali-skala aq menyaport !
syg ko jgk la imah !

cik imah said...

fatin,
heee, thnxx lgi~
;)