Thursday, June 11, 2009

Akhirnyaa,

Hahaaa, FOLIO yang kubenci-benci akhirnyaa siap juga! Indahnya dunia ni tanpa folio Sejarah yang tuut tuut itu. HAHA! :PP

Sebenarnya, ikutkan semalam dah siap. Tapi semalamkan pergi meronggeng. HAHA! Tengok wayang kot. Jangan Pandang Belakang Congkak. Agak bengong cerita tu. Tapi lawaklaa. Sakit perut aku gelak. AHAHA! :P


Malam semalam baru siapkan folio tu. Pelbagai kekangan yang dihadapi oleh aku semasa melakukan folio ni. PC aku yang tuut tu bertambah tuut apabila di on. Sangat sakit hati. Aku pun buat la muka depan ayah. Lepastu ayah bagi pinjam laptop dia. Gopoh-gopoh aku buat. Akhirnya selesai jugak! :DD

Terima kasih yang tak terhingga kepada ALIA FARHAH dan juga FATIN ADRYANA kerana sudi untuk meluangkan masa menunjuk ajar kepada aku. Terutama sekali ALIA laa. Dia dah berjanggut tunggu photo sharing dengan aku. AHAHA! Thanxx SEMUA! :DD

Pagi tadi pergi print bala tu kat CC. Nak print berwarna, tapi tersalah print jadi hitam putih plak. Hahaa, guna jelah yang hitam putih tu. Kalau cikgu banyak cerita, minta duit kat dia. Tak pun suruh dia printkan sendiri. HAHA! ;PP

Aku ni murah hati tau. Folio dah siap. Lepastu bagi orang pinjam. Hahaa, takpe. Tak baik kedekut ilmu. Betulkan? Kan? Kan? ;P Korang yang meminjam tu, faham-faham sendiri la ye. Jangan pergi fotostat je yang aku buat tu. Aku cincang 14 nanti. ;PP

So, memandangkan aku kini tidak berfolioing lagi, aku nak ber NIE-ing plak. Aduhh, malas tahu tak? Dahlaa aku blank ni. Macam mana nak buat? PC dah macam tuut tuut. Tak tahu nak buat ayat macam mana plak. Aku English karangan failed sikit. Ahh, lantaklah. Janji siap. Sebenarnya niat hati aku dah kata, lepas cuti habis nanti baru aku print. Maknanya, lepas cuti ni, NIE group aku memang tak akan siap. Ahaha, harap maklum, terima kasih. :P Teacher, kalau si pendek tu bising kat teacher, teacher shoot je dia tu. Kependekkan tidak menjadi masalah. HAHA! :P


Imah is NIE-ing still using her tuut tuut PC~ :O

No comments: