Monday, June 29, 2009

Exhausted,

Erkk, penat gilaa sekolah tadi. Perhimpunan dahlaa macam hampeh. Kata nak bagi sijil WARGA. Pengetua entah mana beliau lesap. So, tak dapat lagi sijil tu. Minggu depan kot. Tapi minggu depan aku takde. Pergi Penang hantar Icah kot. Tak tau lagi. Huhu.

Lepastu, ada plak yang membebel. Elok-elok microphone atas stand, beliau pergi amik pegang dengan kukuh. Mak aishh, ucapan beliau bapak berjelaaaaa. Mata dah kuyu, telinga pun macam dah nak layu tadi. Elak aku tidur je time perhimpunan tadi. Huhuu~ xD

Minggu lepas sekolah 7 hari seminggu tanpa henti. Mana tak exhausted aku. Adeyhh. Apa-apa pun, pasrah jelaa. Sebab WARGA yang 2 hari tu enjoy. Hehee~ By the way, Epool dah nak tengok gambar-gambar WARGA tu. Nahlaa, silasilaaa. ;)



Hari Ahad tu, Syakir seorang je kaum Adam yang mewakili SMKSS. Ececeh, padahal dia pun datang sebab nak jumpa Fify, HAHA! Fify kot, :PP

Gambar yang lain boleh didapati di blog kelas 2 Setia. SINISINI~ ;D
(sempat promote kot, HAHA!)

Time Sivik tadi aku segar jap. Kitorang buli teacher. HAHA! Kelakar macam sengal. Irfan kata, "Cikgu, saya ada peluang tak?" HAHA! Filzah kata, "Cikgu makan nasi lemak eh? Cikgu makan kat mana?" HAHA! Teacher layan je kitorang. Soalan ada lima pun jadi tiga. Kesian pula aku tengok teacher. Tapi takpee, sekali sekala. :PP

Enaknya tidur dalam kelas tengah hari tadi. Cilok masa Sivik jap. Walaupun satu masa je, kira bersyukurlah tu. Teacher bagi chan. Letih ngan ngantuk gilaa. Best gak tidur kat belakang kelas tu. Thanx too Enot ngan Syaf bagi pinjam beg diorang buat bantal. Lain kali nak tidur lagi laa. HAHA! :PP

IMAH is exhausted. Aiyooo~ xD

6 comments:

alia F. said...

sukeee gile gmbr ko dgn akir dgn MnM tue,
woo~ korang niy ! da mcm ehemehem dah, caih, marah mr.I kott :P

papehal, FIFY besttt ! ghahaha :DD
*laughing with roll*

.imah. said...

HAHAHA!
aliaa, aliaaa.. ko jgn wehh..
gmba2 aku dgn die tu, die mencelah je.. :PP

die nk gmba ngn fify je..
HAHAHA!
*gelak pusing2, guling2, golek2, giling2* :PP

alia F. said...

HAHA, yelaaa yelaaa.. tak kesah la mencelah ke ape ke, aku suke jugak gmbr MnM tu ! tak kiree ! haha

.imah. said...

HAHA, lantak kau laaa.. ;PP

fatimah arr said...

the only anak adam?
haha..
sian..

.imah. said...

yupyup, kesian kan?
hahaaa, xD