Monday, June 1, 2009

Homework~ ;P


Ouhh, dah tiga hari cuti sekolah kan? Indah betul hidup. Hahaaa~ Ada 12 hari lagi untuk menikmati cuti ini. Lalalaaa~ ;DD

Setakat ni, homework dah 2/5 yang dah selesai. Folio punya pasal lah. Aduhh, sikit punya malas nak buat folio ni. Yang lain semua dah settle. Weee~ Tulahh balasan. Haritu aku ada bahan orang tu kena buat folio. Sekarang dah kena kat aku sendiri plak. Hahaa~ What goes around, come around. Kan? Heee, nanti aku buatlaa~ ;)

NIE, ni lagi satu yang tak siap. Kerja group. Ni yang agak trouble marble ni. Nak gerak sini, gerak sana, contact ini, contact itu. Tapi takpe, teacher Mazlin yang comel lagi baik hati ada bagi compromise sikit. Cari bahan dulu pon boleh. Lepas cuti nak bahan article je. We are going to make a magazine. Kejadah apa? Cita-cita kau bukan nak jadi wartawan laa. Haha! Tapi, takpe. Buat jelah. Nanti ada plak si pendek kelas sebelah bising kang. HAHA! Orang tertentu je tahu siapa itu. :PP

Okay sudah. Rasionalnya, aku tetap kena buat homework ni juga. Kalau taknak buat boleh je. Tapi nanti kena dengar words ni berulang-ulang kali, "Macam ni ke 2 Setia?". Dari telinga aku nipis dan menerima kecacatan selama-lamanya, baik aku buat. Heee~

Homework! Here I come~ wait a moment laa. ahaha! :PP

No comments: