Sunday, June 7, 2009

Tuut Tuut~

Tuut, tuut~ Talian terputus kejap. Aku sakit kepalaa laa buat folio ni. Aduhh, ;(

Folio Geografi, mula-mula aku dah pening dah ni. Negara perbandingan apa? Aku nak bandingkan dengan negara apa? Zimbabwe? Afrika? Lepastu, pergi kat google. Taip FOLIO GEOGRAFI PETEMPATAN DAN PERKEMBANGANNYA TINGKATAN 2. Panjang tu. Then, click search. Uish, sekali terjumpa seketul folio. Tengoklaa kan. Dia buat Bandar Jitra dengan Jepun. Bagus, bagus. Aku pun ambil laa semua sekali. Lepastu, tukar-tukar yang pasal Bandar JItra tu jadi Taman Sri Serdang. Copy-copy semua. Akhirnya siap! Peta pun aku dah lukis. Nanti pergi CC print. Lepastu binding, then SIAP! ;DD

Folio Sejarah, macam tuut tuut. Awal-awal lagi dah tuut. Pening dowh aku cari pasala latar belakang nama sekolah tu. Kat website sekolah pun takde. Hampeh betul. Pastu, tanya Fatin camne nak buat. Dia pun tak tau n dia suruh aku tanya cikgu. Aku pun mesej laa cikgu Sejarah tu. OK, dapat jawapan. Tapi aku tak tahu nak huraikan pula. Tensen je. Aku tembak jelaa. Hasil kajian folio ni banyak sangat ouhh~ Tapi aku nak siapkan sebelum Khamis ni. Sebab nak print. So, chaiyok-chaiyok untuk folio yang BELUM SIAP ni! :|

Orang agi nak guna komputer nak typing-typing. Nak buat folio, nak pergi laman web sekolah. PC ni buat hal. Buat perangai. Mak aihhh, sabo jelaa. Kena godek-godek dulu baru boleh on. Macam tuut tuut~ Benci betul laaa! Ayah, apa kata ayah bagi laptop sebijik? Sumpah, aku takkan bising-bising lagi lepasni. Huhuuu~ ;| HAHA! Sukasuka hati aku je minta. Ingat laptop tu doploh sen? Kalau doploh sen, sekarang pun aku boleh beli. Memandangkan duit aku memang ada doploh sen je sekarang. Aduhhh, ;P

Imah is FOLIOING using a tuut tuut PC~

2 comments:

f a t i n . said...

imah , haha . tuut tuut ye .
folio geo pn aq copy dr internet je . haha , da settle oh folio geo aq . ;)

cik imah said...

fatin,
folio geo dh hbes dh semua,
tinggal nk bg ke puan hasanah terchenta je..
tp sejarah pnye ni btol2 tuut laa..
HAHAA! :P