Wednesday, July 29, 2009

x)

Aiyohh! Ujian Setara 2 baru habis wooo~ Jom tengok apa yang nak dikata dengan Ujian Setara 2 kali ini.

BM : Bina ayat tu macam haree sikit. Yang lain okay kot. x)
PI : Insya-Allah boleh dapat 75 ke atas. HAHA! x)
PS : HAHA! Ada aku kesah? :P
GEO : Okay kot. Tapi tak yakin boleh score. Huehue~ x)
BI : Konpius sikit untuk isi tempat kosong tu. HAHA! Tawakkal jelaa~
SC : Okay kot. Subjective tu pening-pening lalat sikit laa. Huehue~
KH : Entah, tak tau, ye kot. HAHA! Biasa je kot.

SEJARAH yang disayangi :
Warghhhh! Aku nak jadi Hulk! Soalan macam tuut, tuut. Apa yang aku baca tak keluar plak. Hampeh betol! :O

MATHEMATICS yang 'amat-amat' tersayang :
Ohhhh! Betullah, aku "sayang" kau "sangat-sangatlah" MATH oi! Cipan laa. Elak fail je ni. Kena siapkan mental dan fizikal untuk fail ni. Soalan boleh buat aku koma. HAHA! Over plak. :P

Dalam sembilan-sembilan subjek ni, satu je yang aku rasa nak ulang balik ni. Bagi soalan lain. Aku rela buat balik weh! Nak buat Math lain. Nak soalan lain! Nak jugak, nak jugak! Tak kira, tak kira! *jerit sambil hentak-hentak kaki* HAHA! :P

Tapi takpelah. Redha je. Aku dah usaha. Gilaa-gilaa punya study tapi nasib tak menyebelahi plak. Keluar soalan yang aku kureng baca. Siap-siap jelah kena ceramah dengan Teacher Math KESAYANGAN semua. Weeee~ Semoga berjayalah untuk diri sendiri. HAHA! x)

Akhir kata, wahhh! Relax jap la, layan kuiz facebook. HAHA! x)

No comments: