Wednesday, July 22, 2009

HAHA!

HAHA! Harini rasanya gelak gilaa lebih oh. Huehue~ Kat kelas dah kecoh-kecoh pasal Bio-Aura. Apa tu Bio-Aura? Inilah dia Bio-Aura, produk terbaru dari Hai-O. Inilah yang memberi rezeki kepada keluarga kami dan membawa emak pergi umrah. HAHA! Sumpah lawak gilaa. Apa-apa yang orang cakap nanti aku tanya, apa tu? Suara alaa-alaa nenek dalam iklan tu laa. HAHA! x)

Harini dalam sejarah sebab Math takde homework. Teacher macam pelik je. Sihat ke tidak ek? Huehue~ Apa-apa pun, thanx ye teacher tak bagi homework. HAHA! Apa tu homework math? HAHA! Filzah dengan Faiz plak jadi Markonah dengan Peah. Markonah bin Marstraight. Dah konah, straight laa plak. HAHA! Lawak untaa.

Lepas sekolah ada PRS. Tapi nak tunggu Anis dengan Amirah tu bertahun. Kata pukul 2.30. Sekali pukul 3 dah nak lebih baru sampai. Sengal je. HAHA! Sampai kat sekolah, tebalkan muka masuk dewan. Lambat gile kan. HAHA! Dalam dewan tu pon, bukannya dengar apa yang cikgu cakap. Bersembang je. HAHA! x)

Kitorang blah awal dari PRS. HAHA! Functionn. Beli ice blended, lepastu gerak tasik. HAHA! Kat ice blended tu dah gelak bagai nak mati. Korang semua rawk laa! Masa lepak kat tasik plak, gelak lagi. Kat sini lagi laa aku tak tahan. Epool dengan Aida. Apa korang dah buat huh? HAHAHA! Tak tahan, tak tahann~ x)


Lepas balik tasik tu pergi ambil Aim. Sekali balik tu kena kejar anjing. Suir gile. Lepas ni taknak ambil Aim jalan kaki lagi. Wuarghh! HAHA! Balik tu dahlah bertitik peluh aku. Sekali takde air kat rumah. Wuarghh! Suir lagi. Mandi pukul 8 setengah kot. Berlengas aku. Aduhh. Kesian kan? HAHA! xD

Ehh! Kejap lagi ada Kyle XY Season 3! Hahh! Mat Dallas kekasih hati aku muncul kembali. HAHA! Perasannn! Excited ni nak tengok Kyle XY! Weee~ x)

HAHA! x)

Today is my 4th monthvesarry~ And I love dia very strong. HAHA! x)

5 comments:

Anonymous said...

haha~ko nie wat fitnah jer kan??Ko gak yg soh aku amek phone dier tu...

fatimah arr said...

kat sini air xde gak!!! :'(

.imah. said...

epool,
HAHA! yg ko ikot aku npe? huehue~
kan dah lain mcm.. HAHA!
jgn epool, jgn sekali-kali..
HAHAHA!

fatimah,
uish? jauh betol xde air gak..
huhu~

bida said...

hyper betul korg ni :)

.imah. said...

kak bida,
huehue~ kami mmg begitu..
x)