Monday, July 6, 2009

Penat woo~

Aduhhaii, belalat sungguh aku duduk di dalam kereta Avanza berwarna hitam bernombor plat BKE nombor tak ingat plak. HAHA! Dua hari menghilang dari rumah bapakku. Dari Serdang ke Bukit Mertajam, Pulau Pinang, dari Bukit Mertajam ke Arau, Perlis, lepastu singgah Alor Star, Kedah kejap, singgah mana-mana ntah lagi, lepastu baru dapat sampai ke rumah bapakku syurgaku. xD

Orang kata, "Jauh perjalanan, luas pengetahuan." Aku kata, "Jauh perjalanan, belalat aku duduk dalam kereta. Jauh perjalanan dapat juga mencapub banyak kali, banyak kala. Jauh perjalanan, bateri phone pon dah nak low, Jauh perjalanan juga dapat aku tak pergi sekolah esoknya." HAHA! Hebat sungguh. Ada pro dan kontra bak kata 'orang puteh'. Orang puteh celah mana pun aku tak taw. Ngahaha! xP

Gambar belum transfer dalam komputer. Nanti upload, kasi tengok puas-puas naaa. (loghat Kedah kot? ;P) Tambah plak PC aku kembali tuut. PC tu merajuk kot. Icah ada, aku pinjam laptop dia aje. Takde pon gune PC tu. Sekarang pon pinjam PC Anep. Aduhai, PC ku sayang, dah kau bermasalah teknikal. Macam mana aku nak guna? Huhu~ (Imah dah gile cakap dengan PC dia. HAHA!)

Takpe, esok ayah tengokkan PC tu. Kalau tak boleh jugak, memang aku letop je PC tu. Lepastu, belalat laa takde PC. HAHA! Sendiri merana. Nasib badan. Huhu~ Indahnyaa dunia ada laptop sendiri sejibik. HAHA! Cita-cita tinggi melangit ke lelangit tahap petala ke lapan. Dah, jauh aku merepek.

Warghhh, badan dah sengal-sengal ni. Bukan orang je boleh jadi sengal, badan sekali ye. HAHA! Dahlaa, cukup aku merepek memalam buta ni. Nak tidoo, golek-golek, guling-guling puas-puas atas katil tu.

Hahaaa, tataaa~ ;P

2 comments:

Anonymous said...

soo long distance huh?

.imah. said...

anonymous, yes.. soo long..
huhu, XD