Sunday, July 26, 2009

Riuh-riuh?

HAHA! Riuh sungguh aku harini. Eh? Bukan aku sorang, dengan family-family sekali. HAHA! Functionn! Harini ke Plaza Alam Sentral Shah Alam. Pergi meriuh-riuhkan Karnival Mutiara Minda. MPH punya anjuran. Riuh betul dengan Riuh-riuh PTS Pro. HAHA! x)

Tau kenapa riuh? Sebab selalunya kalau ada program macam ni. Family aku mana ambil port sangat. Tapi tiba-tiba je kali ni slumber je. Dengan Aim masuk pertandingan mewarna, Emak teka berat buku, Ayah dengan Icah masuk kuiz ape entah, aku plak tak pasal-pasal cari barang. Woot, woot! Geng Genius, group aku lah tu menang woo. Semua pasal 'Nasi Lemak Bonda'. HAHA! Riuh betul.

HAHA! Geng Genius kot? Aku agak poyoss di situ. HAHA! x)

Tapi puas hati laa. Bawa balik banyak jugak buku. Beli 2 je, percuma 5. HAHA! Bapak masyukk. Lepastu kan, minta sign EncikAlif dekat buku yang aku beli tadi, Untuk Shampoo n bergambar dengan beliau. HAHA! Macam batax sikit. Tapi, ade aku kesah. HAHA! Functionn. x)

Woot, woot! Tapi masa balik tu berangin sikit oo. Belalat je tunggu nak bayar parking. Tak functionn langsung. HAHA! Perbaiki sikit ye perkhidmatan parking autopay itu. HAHA! Suke-suke hati aku je. Tapi takpe lah kan, ini dinamakan suara pengguna. Oh yeahh, oh yeahh! HAHA! Functionn~ x)

Riuh kott~ HAHA! x)

No comments: