Saturday, July 4, 2009

Shawl oh Shawl

Pada suatu hari selepas beberapa hari,

"Entah, shawl macam tak best je."
"Eleh, yelah tu."

Waduhh, waduhh. Aku kena tariktariktarik balik cakap tu. Icah sekarang baru aku terkesan dengan virus shawl kau tu. Huehue~ Aku suka lah plak shawl. HAHA! xD

Shawl burberry ini adalah senjata yang digunakan untuk menyebarkan virus ini. Aduhh, xD

Wahh, wahhh. Icah ni betullah suka bawa virus. Macam-macam dah virus dia yang melekat kat aku. Aduhaii, HAHA! Icah, bagi aku yang ni boleh? Nanti kau beli la yang lain. Beli online pon boleh. HAHA! :P

Bersama pembawa virus bershawl coklat. Ayoyoo~ xD

Jadi inilah dia, pembawa virus shawl. Bershawl coklat yang ade manik-manik tepi tu. Bukan manik gagap ye. HAHA! :PP

Akhir kata, shawl burberry idaman hati. ;)

HAHA!

4 comments:

arina aqilah said...

akaq sangat chumel , cute , canteq , hot , sweet , meletop , manis !

syudJB said...

hee , comel ;D

fatimah arr said...

cantik lah itu shawl..

.imah. said...

eila,
thnx je sygg..

syud,
hehee, time kasehh..

fatimah,
mmg chantekk! ;DD