Thursday, July 9, 2009

Aizat kot? xP

Ouhh! Aizat! Totally awesome! HAHA! Aku dah suke tahap 8 dengan suaranya itu. Especially with the song PERGI. Takpon I GO. Sumpah sayuu n best gilaaa~ Tapi semuasemua lagu dia best. Hanya Kau yang Mampu, Sahabat, Fikirlah, Kau Aku, I Go, Pergi and semuasemua lah. (yang aku pernah dengar jelaa. huehue~) xD


Haaa, by the way, tak kesah dia yang dulu ataupon sekarang. Sebab dulu aku bukan kenal dia sangat pon. Huehue~ Sejak Icah membawa pulang virus lagu Hanya Kau Yang Mampu baru aku start kenal dia kot. Maklumlaa, rumah takde astro lepastu malas nak ambil tahu sangat pasal AF sebab tak pernah tengok pon kan. Hehe,

Apa yang penting? Kerjasama! Suara dia best gilaa, sukesukesuke! Aku bukanlah seorang juri profesional mahupun pengkritik suara orang. Peduli apa aku dengan picing ke, vokal ke sebab aku bukannya tau pon kan. Kalau picing lari, kejar saje. HAHA! Asal lagu tu tak membingitkan telinga dan sedap didengar, aku dengar je. xP

Kesimpulannya, aku vote for Aizat. HAHA! Woi Imah, AF5 dah berzaman habislah. Nak vote kejadah ape? HAHA! Ada aku kesah? Go Aizat! xD

Pssst ; muke Aizat macam superman saya! Awww, :DD

6 comments:

~along said...

Imah.. satu perkara yng kita boleh contohi Aizat ni ialah kesungguhannya.
Dari besar jadi kecik, bukan satu perkara yang mudah nak buat oooooo..

Azam kena kuat!! chaiyokk chaiyokk. hahhaha ~tetiba

fatimah arr said...

imah, vote dia dlm anugerah2 industri hiburan la..
AF da habis..
anugerah tuh confirm xkn habis..

zeera said...

gahh ! alexa lagy best ur weyh ! ;DD

.imah. said...

along,
hahaa.. tau xpe.. tetbe je.. xD

fatimah,
yupyup, HIDUP AIZAT! huehue~ xD

aida,
jgn smpai kau lepas alexa tu.. HAHA!
aizat lg best.. wekk! xP

anis said...

ko cube bandingkan muke aizat ngan abg2 ko...adew yang seiras x??? dah dapat jawapan bagi tau aku hahah

.imah. said...

anis,
tak tahan lahh ko ni..
HAHAHA! am kot? xDD