Monday, August 3, 2009

Nasib Baik Kah?

1 kali Hua, 2 kali Hua, 3 kali Hua ; HUAHUAHUA~

Huahuahua untuk aku yang tidak fail Math. Huaaa laa untuk aku, huaa laa. HAHA! Lulus yang memang cukup-cukup minum je. Ataupun lebih dikenali sebagai, lulus dengan tidaktidak cemerlang. HAHA! Kalau cikgu buat markah keseluruhan 48, memang sah-sah aku fail. 42% kot. HAHA! x)

Tapi tapi tapi, nasib aku baik kot. Tidak ditakdirkan fail. Markah keseluruhan 41 je. So, aku dengan tidak tentu arahnya mencari kalkulator lalu menghitungnya. 20/41*100%. Dapatlaa D-49%. Tak percaya korang kira lah. HAHA! Hebat tak? Hebat tak? HAHA! Minah ni kemaruk. Padahal dapat 49% je pon. Bukan C, bukan B, A jauhlah sekali. D je pon. HAHA! x)

Lepastu bila orang tanya aku dapat berapa, aku jawab jela 49%. Semua buat muka tak percaya. HAHA! Apa yang korang tak percayanya? Betullah. Bila fikir-fikir balik, berapa lama kita nak ada kat atas. Betul tak? Kalau macam tu, takdelah orang kata hidup ni macam roda kan? Kejap kita di atas, kejap di bawah. Tapi janganlah memanjang je nak duduk di bawah, cuba golek-golekkan lagi roda tu biar kita kat atas. Kan? Huehue~ x)

Agak kecewa pada mulanya. Tapi bila fikir balik, takpelah kot. Takde rezeki kot. Yang pasti, aku akan buat yang lebihlebih terbaik untuk Final nanti. WoootWooot! Chaiyokkkk~ x)

Akhir kata ; Ujian Setara kali ini, nampaknya jatuh bergolek sikit. Tapi takpelah. Kegagalan mengajar kita untuk menjadi orang yang lebih baik kan? BWAHAHA! Poyosss di situ. Harap bolehlah. Hehe~ x)

Kalaulah soalan Math macam ni kan bagus. Nak jadi darjah satu balik kot. HAHA!

5 comments:

alia F. said...

geheee -.- aku suke ayat roda kau :D sokong 110%

fatimah arr said...

life is a cycle, sometimes we r at up and sometimes we r at down..

.imah. said...

alia,
iyakah? hehe~ x)

fatimah,
yupyup.. bak kte alia, 'sokong 110%'
huehue~ x)

f a t i n . said...

imah , golek-golek ek ! xDD

.imah. said...

huehue! x)