Monday, August 24, 2009

Pintu Hati?

Walawehh! Apa demam aku hari ni aku pon tak tau. Tiba-tiba je TERajin nak kemas bilik. HAHA! Tapi kemas separuh je la. Yang boleh nampak dengan mata kasar je aku kemas. Yang lain tu, nanti-nantilah. HAHA! x)

Lepastu demam lagi. Tapi bukan aku la. Mak aku. HAHA! Mak tiba-tiba je nak buat kek coklat kukus. Aku sekali ditariknya. Takpelah, nanti aku juga yang makan kan? Huehue~ x)

Masa buat tu, ade je salah. Lepastu mak bising. Katanya, "Nak masuk dapur ni, takyah ada degree ke ape ke. Kalau ada degree ke takde ke kena masuk juga dapur ni..." dan ada lagi banyak yang dikatakannya. Aku dengar je sebab tak tau macam mana nak pukul telur sampai kembang. HAHA! Inilah akibatnya tak berapa reti nak masuk dapur. Huehue~ x)

Takpelah, nanti pintu hati aku dah terbuka aku belajar-belajarlah masuk dapur. HAHA! Ada main pintu hati plak. Ingat ni nak pilih jodoh ke? HAHA! Entahlaa, labuuu~ x)

Pintu hati aku dah terbuka dah untuk kau. Tapi apsal kau nak fikir hilang sorang atau dua kawan? Aku bagitau apa yang aku rasa je. Kau mesti boleh fikir apa yang kau boleh buat. Bukan 2 pilihan je yang kau ada. Banyak wehh, banyak. Fikirlah. Aku tak perlu banyak masa. Sekejap je. Kau kena mulakan. Aku tunggu. Sebab aku macam susah je nak cakap dulu. Aku makan hati weh. Kena pujuk. HAHA! Gedikgedik sekali sekala. x)

Akhir kata ; Duhh, tak sabar nak makan kek coklat kukus. Hahaa, x)

4 comments:

A I N :) said...

sabar2 dgn mak tu yeee :D
cepat sembuh kakk !

.imah. said...

ain,
haha.. ibu2 mmg begitu..
ye tak? tp tu sbgai nasihat jugak..
hehe, x)
sembuh dr saket ape?
huehue~ x)

~ain said...

hahhaha. nanti jangan menyesal di kemudian hari bila tiba masa kena masuk dapur, dah tak de orang nak tolong.. hahahhaha

.imah. said...

along,
huehue~ x)