Thursday, August 6, 2009

Tiada Title

Duhh, mood sekarang ialah ; letih, penat, malas, lapar dan mengantuk.

Tadi ada raptai penuh Majlis Anugerah Cemerlang SMK Seri Serdang. Raptai penuh, tapi aku tengok tak penuh pon. Nama je nak boasts. HAHA! x)

Tapi yang pasti raptai tu macam tuut tuut. Sumpah, boring gilaa. Nak texting dengan orang pon, cikgu lalu-lalang. Lepastu, duduk sorang je kat penjuru. Aien tak datang plak. Sayu di situ. Lepastu, mulalah menguap-nguap. Elak tidur kat situ je tadi.

Wuarghh, start pukul 2.30 sampai 5 petang. Tapi yang aku raptaikan tak sampai 30 minit je pon. Aduhaii. Apa kejadahnya ini semua.

Tapi lepas habis raptai yang tak berapa penuh tu, best jugak. Lepaking, gelaking, kacauing the orang latahing. HAHA! Faham ke? Maknanya, lepak, gelak, kacau orang melatah. Duhh, kejang perut aku gelak. HAHA! Ehh unta, unta, unta lagi. HAHA! Korang ni memang cool laa babes! x)

Akhir kata : Majlis Hari Anugerah tu Sabtu ni kan? Pukul berapa ek? Aku lupa lah. HAHA! Pukul berapa, pukul berapa? x)

4 comments:

alia F. said...

ntahlaa, ak pun tak ingat, ngehee, esok tnye ckgu

.imah. said...

haha.. x)

IeshaGunn said...

dpt anugerah ape nie? :D

.imah. said...

Iesha,
no 3 dlm kls.. :)