Sunday, August 23, 2009

Wuuu~

Wuuu~ Homework 90% siap! Tak menyangka, tak menyangka! HAHA! Tinggal satu je lagi yang belum buat. English scrap book. *Alialialiooo, bila mau buat ek?* x)

Yang lain tu dah buat. Tapi tak lengkap kot. Hahaa, tak lengkap bukan sebab aku malas. Aku tak tau. Hehe. Takpe, takpe. Apa guna kawan kalau tak tolong kawan kan? HAHA! x) *Jangang tiru aksi ini*

Bercakap mengenai kawan. Ahh, susahnya nak paham. Aku pon tak paham. HAHA! Ape daa weh. Paham betul-betul. Nanti kau paham. Sekarang aku ni makan hati dengan kau dan dia. Paham tak ni? Duhh. Okaylah. Aku berterus-terang secara trang-tang-tang atau tak berapa terang sangat sebab kau kena baca ni betul-betul ni. Aku jeles laa tengok kau dengan dia je. Semua nak buat electrolysis payahlaaa. Orang lain nak buat experiment lain jugak laa weh! Habis tu korang ingat aku takde. Pergilah korang berdua, camtu? Tapi betullah aku agak menyampeh hampeh dengan dia tu. Boleh tak takyah bagi apa-apa komen pasal masalah ni. Dahlaa tiba-tiba muncul je. Bukan sebelum ni kau dengan orang lain ke? Dasar lalang! Baik kau diam je. Sebab aku rasa kau punca yang mungkin gunting dalam lipatan atau musuh dalam selimut. Ape daa peribahasa-peribahasa ni Imah oii? HAHA! xP Paham tak ni? Pasal dia punya jantina tu, mestilah dia ada jantina sebab dia bukan malaikat yang tidak berjantina. HAHA! Aku tau kau boleh fikir dengan waras. Hahaa. Okay, faham? Lalala~ x)


Wuuuu~ Start sekolah balik lepas cuti seminggu ni, korang bakal melihat aku yang baru. HAHA! Apa yang baru aku pon tak tau sebab aku bukannya senang pon nak jadi baru. Asyik jadi yang lama je. Tu yang ada orang tu pegi kat orang yang baru. Sedangkan lama-lamaa dulu aku tengok diorang bukannya mascam sekarang. Masing-masing macam mengutuk sesama sendiri je.

Hahaa, ape daa kau merepek ni. Baik pegi tolong mak kat dapur tu, nanti beliau bising plak. Hahaa~ x)

Akhir kata : Wooot, woot. Aku tunggu kau. HAHA! x)

3 comments:

A I N :) said...

eheh .

rajin wei imah nehh :D

faqiha said...

sy pon xsiap ag homewok :D

.imah. said...

ain,
haha, nk relax lps ni..
woot, woot! x)

faqiha,
mari kita siapkan hwork..
haha! x)