Friday, September 25, 2009

Belum Lagi

Uiks, sedar tak sedar dah hari Jumaat. Dah raya ke-6. Selamat Hari Raya. Haha, raya sebulan laa. :P

Raya pon raya lah jugak. Tapi Isnin ni dah nak sekolah balik. Alahai, macam malas je. Tolong, tolong. Jauhkanlah aku dari penyakit M yang sangat merbahaya dan boleh memudaratkan ini. Kalau terus macam ni, habis lingkuplah aku. Haha, xDD

Banyak ni yang aku belum buat lagi. Baju sekolah basuh pun belum. Kasut sekolah lagilah haram. Selalu basuh selang-selang je. Haha, kantoi pulak. Kalau baju belum basuh takkan nak gosok. Ish, memang malas sungguh dah minah ni. x)

Buku tak baca lagi untuk test September ni. Tulah cikgu, kitorang dah cakap buat je test sebelum raya. Cikgu buat jugak lepas raya. Masing-masing dah malas nak baca buku raya-raya ni. Kitorang sibuk nak menghabiskan kuih raya ni. Alaahai. xD

Nanti markah rendah-rendah sikit tu faham-faham jelah cikgu oi. Malas nak baca buku. Tapi nasib baik test je. Kalau exam ke. Nayaa je. Semua lingkup nanti, alaaahaii.

Jadi, takpelah. Esok aku rajinkanlah diri. Bangun pukul 9 basuh baju. Nak tolong? Haha, boleh je. :PP

Aduhh, malas. HAHA. xD

2 comments:

• Alya • said...

boleh saje kalau nak suruh alya tolong :)

P.s : satu minit caj seposen tau. haha ;p

.imah. said...

Alya,
habis bankraplah akk kalo cenggitu.
takpe, takpe. dh rendam dh bju tu.
time kasehh. HAHA! xDD