Thursday, September 17, 2009

Dah Cuti Rayaa.

Yayy, yayy. Dah start cuti untuk Hari Raya dah esok. Tapi harini ramai jugak yang tak datang sekolah tadi. Senyap sikit kelas tu tadi. Sikit jelaa tadi. Haha. xD

Aku balik kampung Sabtu ni. Ye, lambat sikit. Balik awal pun takde benda nak buat. Tahun ni rasa macam biasa je raya. Takde yang luar biasa. Apa-apa pun, still tak sabar nak raya. Haha, entah pape. x)

Haa, tak tau nak merapu apa lagi ni. Dahlaa, guruh berbunyii ni. Nanti ayah mesti bising suruh tutup streamyx. Hehe, bye semua. Kalau yang dah nak balik kampung tu, selamat hari raya, berhati-hati di jalanan. :)

Sikit hari lagi, sikit hari lagi. Hahaa, :DD

5 comments:

IkramAfiq said...

salam aidilfitri,

*F A R E H A* said...

slamat ary raye ye ..
;)

.imah. said...

ye, ye.
SELAMAT HARI RAYA SEMUA. :)

• Alya • said...

Adoi nanti setan kena lepas dah bila habis ramadan =.="

.imah. said...

alya,
ye betul-betul. -__-'