Friday, October 16, 2009

Beraya Bersama PTS

Haa, tengok. Kan mak kata naik bas lagi selamat. HAHA! Kan dah cakap. Tangan kompem gatal punya nak update. HAHA. :P

Petang tadi sedang aku sibuk menjadi setiausaha yang berjaya. HAHA! Tengah buat laporan untuk Kelab Petanq masa tu. Mak suruh siap-siap. Mak kata naik bas lagi selamat. HAHA! kejap lagi ayah datang ambil nak pergi Pejabat PTS kat Batu Caves. Ada rumah terbuka katanyaa. So, gosok-gosok baju sikit. Lepastu dah siap, ayah sampai, terus pergi.

Ayah sampai pukul 4.30 petang macam tu laa. Haha, time tu tawakkal jelaa an sempat ke tak ni. Tapi sempat jugaklaa kan. Makan-makan, ayah borak-borak jap dengan editorlaa, penulis laa. Mak borak-borak dengan Puan Ainon laa, Kak Ain laa. Haa, ye. Terjumpa Kak AinMaisarah plak. Hehe.

Lepastu, ayah pergi ambil novel terjemahan baru dia. Sherlock Holmes 4, Kajian Merah Berdarah. Haha, dapatkan di pasaran yaww. Sekali dengan Ikan Tawar untuk Lego eh. Haha, iklan kejap. :P

Tapi takde gambar. Haha, cerita lebat je. Sekali takde gambar daa. Masa nak pergi tu pon, gopoh-gapah bersiap. Mana sempat fikir camera kan. Aku fikir laporan kelab belum siap je masa tu. Haha. xD

Lepas rumah terbuka tu, balik laa rumah. Sampai rumah waktu maghrib kot. Haha, jalan jammed maa. Biasalaa, hari kerja. Bila balik je, mandi, solat semuaa semuaa tu. Lepastu terus on computer. Laporan belum siap oi. Haha, tapi sekarang dah siap. Sebab tu boleh plak update ni an. Hehe. x)

Nak try rajin study. Kalau takleh, tak tau laa kan. HAHA! :PP

6 comments:

m i m i said...

waa bestnyea~ nk jumpe kak ain gak !

oh, Sherlock Holmes tu buku ayah awk ke ? nyaris2 nk beli mse tu . huhuu
nnti la akan beli .

bgus ah , family penulis !

.imah. said...

mimi,
hehe. buku terjemahan je.
haha, beli lah, beli lah. x)
yupyup. ;)

nurul hidayah roslan said...

wah!!! kak imah dah jadi penulis??? chaiyok2

teruskan usahamuuu..cey2
Good luck=)

.imah. said...

dayah,
hehe. thnx kasehh. haha. xD

NurMaryam said...

Salam,hye.
eh eh
buku Sherlock Holmes tu ayah awak yea yang tulis? wahhh..
saya dah baca dah buku Ikan tawar untuk lego. Hehe best la!

.imah. said...

nurmaryam,
yup, buku terjemahan ayah. hehe. :)
best? alhamdulillah. time kasehh. ;DD