Saturday, October 31, 2009

Oh, tidak.

Oh, tidak. Petang semalam sakit tekak. Malam semalam badan rasa panas. Pagi tadi dua-dua sekali pun ada. Malam ini, hacoo, hacoo, hacoo dan hacoo. HAHA! Sakit tekak dah takde, badan pun takdelah rasa panas mana. Tapi inilah dia. Ter'hacoo, hacoo'. Haha. x)


Aduhh, dah lama gila rasanya tak kena selsema macam ni. Ahh, ini semua kerana final exam yang membuat onar. HAHA! Takde kena mengena pon dengan final exam tu. Kesian dia. Tapi, aku pedulik hape. Haha, nak salahkan dia jugak. Dahlah buat aku rasa nak demam. Haha. :PP

Ehh, Along. Dari Terengganu ke Serdang ni pon boleh berjangkit ke? HAHA! Ntah ape aje aku merepek ni. Dah nak selsema, selsema jelaa. Rasanya masa exam lagi dah nak rasa macam ni. Tapi sebab exam tu, aku tabahkan jugak. Last-last kecundang di sini. Malam ini. Haha. Ayat itu adalah tidak boleh blah. xD

Ohh, sabar ajela. Isnin ni kena datang sekolah jugak. Nak kena pulang buku teks. Cehh, kalau ikutkan rasa macam dah malas je. Haha, jangan contohi saya. So, harap-harap cepatlah selsema ni reda sikit. Hehe. x)

Haaaachoo lagi sekali. Haaaacho lagi dua kali. HAHA! :P

4 comments:

~ain said...

imah.. idung aku nak tercabut dah pun ni haaa gara2 selsema!

.imah. said...

along,
haha. cabutkan je.
biar takde hidung.
takyah selsema lagi.
ahaha, xDD

• Alya • said...

hahaha lawakk ahh kakimah kata cabot ja terus hidung tu :P

btw, MERDEKAAAAAAAAAAAA ! :D

.imah. said...

alya,
haha. ye, MERDEKAA!
*pdhal xde aa merdeka sgt pon. taun dpn PMR. aiyarkk!*