Wednesday, November 4, 2009

Dear Friend,

Aku rindu kau weh. Aku rindu masa kita dulu. Aku rindu apa yang kita selalu buat dulu. Jalan sama-sama, lepak sama-sama, mengumpat sama-sama, memuji sama-sama, cerita sama-sama. Tapi yang pasti aku rindu kau weh.

Ingat tak masa tu. Aku tumpang kau balik sebab ada kelas tambahan. Sebelum tunggu mak kau habis buat kerjanya, kita selalu ronda-ronda satu sekolah. Dah macam polis peronda pon ada gak. HAHA! xDD

Lepastu, kita selalu lepak kat koridor tempat parking cikgu tu kan? Tak pun simen fero. Tapi sekarang tak silap aku, pokok bunga yang kita selalu terlanggar tu dah takde lagi. Tapi kita masih ada kan? Hehe.

Lepastu lagi, kalau takde orang kat rumah aku, kau temankan aku. Kadang-kadang sampai kau bermalam kat rumah aku. Aku pon macam tu. Lepastu kita cerita macam-macam. Share cerita masing-masing. Malam tu tido lewat. Macam-macam yang kita buat sama-sama kan? Eksperimen bunuh lipas tu paling kejam sekali kan? Hehe. xD

Tapi, sekarang kita tak sempat nak buat semua tu balik kan? Kau dah ke lain, aku ke lain. Kita jumpa pon say hye, salam cara lama kita tu. HAHA! Tak sudah-sudah salam tu. Selagi bercakap, salam kita tu kita buat kan? Hehe. x)

Kalau aku nak cerita pasal memori kita semua. Sampai beribu-ribu lemon entri pon takkan habis. Sebab apa? Sebab kau terbaik. Kita takde masalah pon kan? ;)

Apa yang aku harapkan, kita boleh jadi macam dulu. Aku tak cakap kita dah tak bertegur sapa. Kita still tegur kan? Cuma yang dulu aku lebih suka. Sebab kita sama-sama. :D

Aku nak kau tau, walau apapun yang berlaku aku takkan padam semua memori kita sama-sama tau. Semua tu akan kekal kat kotak memori aku sampai bila-bila. Sebab aku takleh lupakan semua. Sebab aku rasa kau sahabat yang takde gantinya.

Betullah cakap orang tu, sahabat yang sebenar susah kita cari dan susah juga kita nak melupakannya. Aku taklah nak lupakan kau. Takkan sekali-kali weh. Cuma nak tegaskan di sini, memang sahabat macam kau susah nak dicari, lagilah SUSAH aku nak LUPAKAN. ;)


Satu je yang aku rasa kau sangat-sangat perlu tahu. Aku sayang kau, aku rindu kau. Dear,

NUR SHUHADA BT. ADZAM YUKHAIRIZ! :DD

Happy sweet 14th birthday weh. Semoga panjang umur, murah rezeki. And selalu berjaya dalam apa sekalipun yang kau buat. Jangan merompak sudah. HAHA! Jangan pernah lupakan aku. Aku pon takkan pernah lupa kat kau. :DD

Haaa, hamek kau. Birthday wish panjang gilaa an. HAHA! Aku suka ni panjang-panjang. Special for you lah. Heheee~ x)

*Kawan-kawan aku yang lain, aku sayang korang jugaklah! Hee~ ;)*

4 comments:

Aqilah said...

wwoooww!!! Touching kot :) heee~

.imah. said...

aqilah,
awww. ape yg touching nye? x)

Aqilah said...

kebahagian korang XD heeeeee~

.imah. said...

aqilah,
:DD