Thursday, November 5, 2009

Memulangkan

Haha. Ya, memulangkan. Harini aku memulangkan semula buku teks Tingkatan 2 Tahun 2009 dan meminjam buku teks Tingkatan 3 Tahun 2010. Aww, tahun depan dah Form 3? -__-"

Sumpah tadi penat gila. Turun naik, turun naik bilik SPBT. Siap bertukar-tukar pasangan lagi tu. Haha. Last-last lepas rehat baru buka bilik SPBT tu. Hampagas betul. Kalau macam ni hari-hari memang boleh kurus ye kawan-kawan. HAHA! xD

Tapi tak semua buku tahun depan aku dapat. Yelah, paling last pulangkan kot. Nak buat macam mana? Demam sampai 3 hari. Tadi datang sekolah pun macam laklok je. Dah aa suare pelik. HAHA! xD

Ohh, yaa. Esok Jumaat, lepastu Sabtu. Aww, tak sabar tunggu Sabtu ni. HAHA! Takde apa-apa pun. Saje je. :PP

Panass! HAHA! *Takde kena-mengena oi* :DD

6 comments:

m i m i said...

nk tgk bola kew ?

.imah. said...

mimi,
tak minat bola aww.
HAHA! xD

• Alya • said...

tringin gilaaa alya nk pegang buku teks form 1 thn dpan. dngaq crita, batch kmi thn dpan jd first batch pgang buku teks BARU :D

.imah. said...

alya,
ahhah, lama-lama nnti alya sendri dh tak larat nk pegang buku teks tu.
nk tgk pun smcm muak. ahaha! xDD
baru ek? haha, tak tau plak. x)

faqiha said...

gudluck nk naik f3 :D

.imah. said...

faqiha,
ohh. time kasehh. x)