Thursday, November 12, 2009

Nombor Bertuah ke?

Haha. Yeah. Nak tanya ni, 7 tu nombor bertuah ke? HAHA! Oyyy, jaga sikit ye. Bukan nak pergi kedai beli Sports Toto, Da Ma Cai, atau 3D ye. Haram tu, haram. Haha. :PP


Haha. Abaikan ajelah repekan haram jadah tu. Tadi pergi sekolah. Mengharokkan suasana, melepak sini sana, dan pelbagai lagi. Dan sedikit sayu suasananya bila dapat tau nombor aku harini. Haha, yup. 7, TUJUH. Sebelum ni? Haha, yup. 3, TIGA. So, tergolek gedebuk-gedebak-gedebuk-gedebak. 4 kali ye. Haha.

Tapi takdelah sayu sangat. Kejap je. Bila dipikir-pikirkan balik, aku sendiri yang cakap an. Hidup macam roda kan? Tak sepanjang masa kat atas je kan? Aduhh, ayat sedapkan hati lagi. Haha, boleh kan? Peratus pun boleh tahan, 81.00% kot. Ehh, takpelah. Whatever. :PP

Apa yang penting? Kerjasama. Haha! Lain kali usaha lagi ye Imah oi. Jangan asyik duk depan komputer je. Haha. Macam boleh. Tak tahan oi. HAHA! Takpela, cuba aje. Ohh, tahun depan PMR eh? HAHA. Perjalanan yang jaaaauuuuhhhh lagi. So, SEMOGA BERJAYA untuk diri sendiri lagi. Hehe.

Ohh yeah. Selasa ni last sekolah sesi 2009. Aww, tak sabar ohh. Haha, fikir cuti je. Tak jugak. Waiting for jamuan. Walaupun sedikit lain. Haha, abaikan aje. Buat hal sendiri je. Kan korang? Haha, ada beran? :DD

Ohhh, 7 my lucky number. HAHA! :PP

8 comments:

alia F. said...

HAHA, ade beran :P

.imah. said...

alia,
haha. ade aje. :PP

• Alya • said...

aik aik aik? selasa?

.imah. said...

alya,
iye. selasa.
sbb rabu tu dh start SPM.
nnti kalau kitorg dtg,
kesian diorg yg amik SPM.
tak aman, haha. xDD

• Alya • said...

esok tu result upsr xPPPP

.imah. said...

alya,
really? wahwahwah.
tak sabar nye. ehh,
TERsyok sendiri laa plak.
mcm akk plak yg nk amik result.
HAHA! xD

yeahh, i'll pray 4 u lah.
go alya, go alya! :DD

m i m i said...

hey , sy lbih kurg kamu lah .
awl taon dpy num 2 , tgh taon num 10 .
bongok tol ar kan ? haha

.imah. said...

mimi,
haha. takpe.
sekali-sekala bg peluang kt org.
haha. lain kali boleh usaha lagi.
chaiyokk! xDD