Saturday, December 26, 2009

Crazy Time!

Haha, entri sebelum ni great little time. Sekarang ni, long crazy time. Hahaha. Since pukul 9 malam sampai sekarang ni haa. Tengok ni, merepek je kerja. Haihh laa. HAHA! xDD


Wawa, sumpah kau crazy gila. Haha, kuat merepek je. Habis aku terlibat dengan kuasa cinta merepek kau tu. Nak cari antidot laa, polka dot laa. Haha, aku dah macam orang gila dah gelak sorang-sorang depan komputer ni haa. xDD

Macam mana laa kalau hari-hari kita jumpa masa nak pergi sekolah nanti? Boleh accident tak agaknya? Ohh, nak pergi sekolah sama-sama? Aww, dapat jumpa selalu. Tak macam tahun ni. Tak sama sesi kan. Tahun depan sama sesi. Yehawww, ade orang teman masa nak balik sekolah. :DD


Zaman muda-muda. Cehh, macamlah sekarang ni tua sangat.
Haha, ye. Aku sedar aku pendek. :P


Ahh, sayang kau lah budak kuat merepek. Lepas ni, kita usahakan untuk buat kerepek sambil merepek dan pastikan kita tak jatuh ketepek. Ahh, aku merepek. Gara-gara kau lah ni. Hahaha. Tolongggggg! x)

Gila-gila-gila-crazy-crazy-crazy! :PP

8 comments:

Dieyna said...

ahaha, lawak lah korang ni xD

.imah. said...

Dieyna,
hahaha. wawa tu haa yg lawak.
merepek. hahaha.

iqbal said...

chomel jea mak cik time tu .
hahah
;D

.imah. said...

iqbal,
eh, eh. makcik mmg chomel sepanjang masa lah.
bhahahahaha. :PP

iqbal said...

geli !!!!
hahhaha
xD

.imah. said...

iqbal,
ahhhh! kedengki! kedengki! :PP

Anonymous said...

hoy hoy .
cube enlarge print screen uh .
nampak takk ?
loversya nurhanie :))

'eyca' ; malaz nak sign in blog :D

.imah. said...

eyca,
haha. nmpk laa nenek.
belum buta lg. hahaha. :PP