Thursday, December 31, 2009

Jangan Pergi Boleh?

Haha. Siapa pula yang aku tak bagi pergi ni? Hehh, aku tak bagi Dato'/Datin/Encik/Puan/Cik 2009 pergi. Ahh, sekarang dah 31hb Disember oii. Esok je dah pergi dah Dato'/Datin/Encik/Puan/Cik 2009 tu. Confirm laa takkan datang balik.

Hishh, macam sayang je nak bagi 2009 pergi. Banyak kot kenangan 2009 ni. Macam-macam ada. Astro pon kalah oii. Memang sayang gila lah. Nak tinggalkan Form 2 lagi. Hwarhh, first time aku tak excited masuk tahun baru, tak macam selalu. Excited terlebih. -.-

Lepastu, birthday aku tahun ni je yang tarikhnya cantik sikit. 090309. Aww, rindu masa tuu. Haha, ke'batak'an nak tarikh birthday cantik. Macam ni laa jadinya. Dah tak betul dah haa. Haha! xDD

Hahh, tambah pulak tahun depan dah datang dah Dato'/Datin/Encik/Puan/Cik 2010. Sekolah dah nak bukak. Dah nak jadi makin tua. Nak jadi budak Form 3. PMR 2010 dah nak dekat. Ahh, semuanya nak lah. Aku je yang tak nak. Ape nak jadii Imah oii. -.-

Tapii, 2009, boleh tak jangan pergi? Boleh laa, boleh laa. Boleh ehh? Boleh blaahh! Kepala hotak aku laa taknak bagi 2009 pergi. Macam boleh? Dia nak bebas jugak. Taknak lagi tengok manusia macam aku ni. Eh, pe sudah aku merepek? Hohh, x)

Haa, cukuplah. Dah update lah ni. Ada orang tu sibuk tanya tak update blog? Dia asyik stalk je. Kan pakcik? Haha, wekk! :PP


Sekian dari saya yang malas nak sambut tahun baru. Erk, haha! -.-

4 comments:

Unknown said...

oit .
selit nampak .
hahhaha
;D

.imah. said...

iqbal,
hahh, memang.
memang suke selit.
haha, :PP

Alya said...

me too me too :( T__________T sebok je 2010 ni. haha :P

.imah. said...

alya,
haa. mmg sebok pon 2010 ni.
hahaha. xDD
pasrah jelaa. x)