Friday, December 18, 2009

Spontan

Dengan spontannya aku nak update blog ni. Haha. Ahh, secara spontan aku taip entri ni dan secara spontan jugak dah merepek ni. Haa, ye. Spontan macam ni ;



Sebagai seorang yang tiada astro di rumahnya, aku agak batak jugak tengok cerita Spontan ni. Haih laa, nak terburai isi perut kot gelak. HAHAHAHA. :DD

Pagi tadi dalam pukul 1 lebih, secara spontan Icah tengok cerita ni kat laptop dia sambil tergelak-gelak sorang-sorang. Aku ingatkan dah gila, bhahaha! Rupa-rupanya tengok cerita ni daa. Jadi Icah terpaksa redha dengan kesibukan aku menyibuk secara spontan tengok sekali. HAHA! xDD

Ye, kejang sekali perut aku. Lepastu larat tengok sampai separuh je. Memang aku tak larat lagi gelak pagi tu. Haha!

Petang tadi pula, keluar dengan Aida si bengot tu. Boleh-boleh lupa yang wayang kat Mines tu TGV. Tiket free kat GSC. Haha, asbestos betul laa hang ni. Last-last tak tengok wayang pun. Pusing-pusing Mines, makan Big Apple, pusing-pusing lagi, dan lagi, dan jalan pergi KTM Serdang. Ohoiii, kaki dah macam nak tercabut. Erkk, haha! xDD

Dan balik tu, lagi sekali aku terperangkap kat rumah Aida tu. Oii Aida, kau guna ilmu apa sampai setiap kali aku nak balik dari jumpa kau je mesti hujan? Haha. Balik lalu long cut lagi. Anjing punya hal laa ni. Anjing betul anjing ni. HAHA. xD


Secara spontan, saya anti-anjing. Grrrrr. HAHA! -.-

3 comments:

Nabilah Anisah said...

dah ngok gak..mmg lawk kiter pon x der astro cam kak imah..kiter pon ngok gak kat laptop kkk..mmg lawak...

Anonymous said...

haa , spontan mmg lwk giler .
cuba search Spontan episod 5 ( Alih suara ) ! besttt gilaa !

yg tu sy tgk over 10 times . xDD
bessstt !

.imah. said...

Nabilah Anisah,
hehe. tau xpe. x)

Mimi,
dah tengok. semua episod pon lawak.
hahaha. xDD