Friday, January 1, 2010

Bye 2009, Hye 2010


Haha. Entri first pada tahun 2010. Duduk kat rumah, countdown dalam hati. Kurang semangat di tahun baru, kurang berani di tahun baru dan kurang yakin di tahun baru ni. Ahh, semuanya kurang. -.-

Tahun ni macam-macam perancangan yang dah ada dalam kepala otak aku ni. Tinggal boleh atau tidak boleh, tahan atau tidak tahan sahaja nak laksanakannya. Haha, apa perancangannya? Aku bagitahulah sikit. Walaupun sebenarnya banyak lagi. Hohoh, kalau korang nak kongsi sikit perancangan korang pon boleh. ;)

Pertama sekali ialah aku mesti! cuba untuk kurangkan ketagihan aku dengan sesuatu yang digelar internet. Ya, ketagihan ini akan dibendung sedikit untuk tahun ini. Sekurang-kurangnya sampai lepas PMR. Kurangkan facebook-ing, mysace-ing, ym-ing, farmville-ing, blog-ing dan segala macam lagi -ing yang ada kaitan dengan internet ni. Ahh, harap boleh tabah. Chaiyok! Haha.

Lepastu nak kurangkan perkara-perkara yang tak berfaedah yang macam selalu aku lakukan. Haha. Memang teruk sikit aku ni. Nak rancang masa betul-betul. Study betul-betul. Taknak ada penyesalan di akhir-akhir tahun ni nanti. Sekali lagi, harap boleh tabah.

Banyak sangat yang kurang dan terpaksa dikurangkan tahun 2010 ni. Takut tak boleh hadap je. Hohoh, tapi baru beberapa minit masuk tahun baru. Takkan nak mengalah dulu kan. So, aku akan usaha untuk cukupkan kekurangan dan kurangkan keterlebihan (ade ke? haha) yang aku rasa di awal-awal tahun baru ni. Semoga cukup tabah laa. Haha, doakan ya semua. ;)

Bye 2009, awak akan dirindui. ;(
Hye 2010, harap kita boleh berkerjasama. :)

4 comments:

fatimah arr said...

PMR is OKEY jek..
not bad..dun worry..
u can face Dato'/Datin/Encik/Puan/Cik PMR..heheh..

.imah. said...

fatimah,
hahaha. insya-Allah. x)

iqbal said...

fatimah mak cik pandai .
memang la relax .
bhahahhah
;D

.imah. said...

iqbal,
hahh! ye kot.
hohoh, x)